Články

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 758 článků. Stránka 2 z 76.

RealFlow Case studies

17.7.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Next limit je jednou ze společností, která se poslední dobou opravdu velmi snaží. A má myslím proč už i také proto, že se otevírá světu (například školám). Navíc, a to je myslím také podstatné, existuje poměrně kvalitní bridge pro CINEMU 4D. A rozhodně se nejedná jen o vodu...

Blackmagic Fusion (4), práce s daty Adobe Photoshop

8.6.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Jak moc je rozdílný svět vrstev a uzlů je asi již z předešlých dílů patrné. Většinou jsou uzly o míle efektivnější. Přesto, či právě proto, ale může být poměrně komplexní úlohou zpracování dat připravených ve formátu PSD. Tedy formátu vrstvám vlastním.

Blackmagic Fusion (3), zelené pozadí

22.5.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

A je tady ono slíbené čistě „filmové téma“ žádná 3D data, jen trocha triku a natáčení na zelené, případně modré pozadí. Fusion tyto situace řeší s bravurou a to nejenom jedním nástrojem. Připravil si pro vás nástroje dva. Oba dva velmi silné, oba dva robustní.

Blackmagicdesign Fusion (2), základy klíčování, uzel Chroma Keyer

20.5.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Když se řekne program, je základní otázkou jak jej používat. Když se řekne kompozitor, je klíčování druhou otázkou v pořadí. Klíčování je tedy tématem dnešního návodu. A jelikož toho Fusion ke klíčování nabízí podstatně více, musíme si to rozdělit na díly. Dnešním dílem se na okamžik dotkneme zpravování 3D grafiky, protože budeme hovořit o systému/uzlu, který se hodí na klíčování tzv. material_ID a nebo object_ID pasů.

Arnold renderer pro CINEMU 4D

18.5.2015 · Autor: Stanislav Szkandera · Počet komentářů: 10

Populární brute force renderer firmy Solid Angle je nyní k dispozici uživatelům programu CINEMA 4D. Arnold renderer, široce využívaný zejména v oblasti filmu, speciálních efektů a televizní produkci, nabízí vynikající kvalitu výstupu, výbornou rychlost a snadné použití.

Blackmagicdesign Fusion, pokročilý kompozitor zdarma 1

14.5.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Před několika mála měsíci se dalo tvrdit, že základním VFX editorem jsou After Effects a pak, pokud chcete více, jen velmi drahé aplikace. To se ale změnilo. Radikálně. Opravdu velká „kladiva“ jako Fusion a Nuke přišla s verzemi zdarma. Ten první i pro komerční užití, druhý jako personal licence pro nekomerci. A kartami ještě hýbe Natron. Důvod proč se na toto téma podívat opravdu podrobně.

CINEMA 4D novinky 2/2015

1.4.2015 · Autor: Helena Říhová · Přidat komentář

Plnotučná nadílka nových pluginů a tutoriálů pro Cinema 4D.

CINEMA 4D novinky 1/2015

18.2.2015 · Autor: Helena Říhová · Počet komentářů: 2

Přinášíme Vám stručný přehled zajímavých novinek, týkajících se CINEMY 4D. MSStudio z Itálie dalo k zdarma dispozici ke stažení hotové nastavení scén pro rendering, Cezar Vonc představil novou verzi zajímavého pluginu Unfolder, simulátor kapalin Effex má novou verzi a také Indie verzi s nízkou cenou a na CINEVERSITY jsou zdarma návody na propojení ArchiCAD - CINEMA 4D.

České manuály k V-Ray for SketchUp

15.1.2015 · Autor: Stanislav Szkandera · Přidat komentář

Na portálu vray.cz byly zveřejněny české překlady originální nápovědy a tutoriálů k programu V-Ray for SketchUp. Výukové tutoriály provádějí uživatele krok za krokem některými typickými činnostmi, jako jsou vizualizace interiéru a exteriéru, nastavení základních materiálů, osvětlení scény nebo nastavení animací. Referenční manuál je rozdělen do sekcí rendering, světla, materiály, objekty a teorie a obsahuje detailnější popisy všech nastavení programu.

CINEMA 4D R16 Sculpting

21.10.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 6

V popisu R 16 nám vznikla poněkud mezera, dnes se k popisu jednotlivých nových techbnologií vracíme. A to tématem opravdu zásadním. Sculptingem, ale v podstatě nejenom jím, protože novinky z této oblasti lze uplatnit i jinde, zejména v klasickém modelování.

Přihlášení uživatele