Články na téma Speciality

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 116 článků. Stránka 2 z 12.

Blackmagicdesign Fusion (2), základy klíčování, uzel Chroma Keyer

20.5.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Když se řekne program, je základní otázkou jak jej používat. Když se řekne kompozitor, je klíčování druhou otázkou v pořadí. Klíčování je tedy tématem dnešního návodu. A jelikož toho Fusion ke klíčování nabízí podstatně více, musíme si to rozdělit na díly. Dnešním dílem se na okamžik dotkneme zpravování 3D grafiky, protože budeme hovořit o systému/uzlu, který se hodí na klíčování tzv. material_ID a nebo object_ID pasů.

CINEMA 4D R16, modeling (02)

4.9.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Tak už se na vašem disku zabydlela nová CINEMA 4D? Pokud ano, což je určitě dobře, pojďme se podívat na další poměrně výraznou novinku v oblasti modelování. Touto novinkou je Zaoblení a změny u deformátorů... Cože? Zaoblení známe jako nástroj a deformátory jsou nedílnou součástí programu po generace. Pravda, jenže Zaoblení máme k dispozici jako objekt a deformátory se výrazně změnily. Skrytě, přesto výrazně...

CINEMA 4D R16, modeling (01)

22.8.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Začínáme s naším pravidelným cyklem novinek CINEMY 4D R16 a nemůžeme začít s ničím menším, než nástroji z oblasti modelování. A v takovém případě se nabízí jen jediné téma kterým můžeme začít. Polygonové pero neboli polypen, doplněné o další dvě témata. Režim Solo a objekt Symetrie...

NVidia ohlásila aktualizaci produktové řady grafických karet Quadro

13.8.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Oba hráčí na poliprofi GPU na Siggraphu zbrojí, i NVidia ohlásila změny u svých profi GPU a ty se také nesou zejména v duchu vyššího výkonu, podpory 4K rozlišení a vyšší kapacity RAM.

AMD dokončilo aktualizaci profi řady GPU FirePro

12.8.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Před časem se již objevily nejvyšší GPU s označením FirePro 9100 a 8100, dnešním dnem (12.8.2014) je sestava profi GPU doplněna o všechny ostatní produkty mířící do dalších segmentů. Základní změny se odehrávají v nárůstu výkonu, kapacity RAM a také masivní podpoře 4k rozlišení.

CINEMA 4D R16 ohlášena - highlights

6.8.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Hlavní událost CG světa se nezadržitelně blíží a v jejím předvečeru byla ohlášena i nová verze CINEMY 4D R16. Verze v mnoha ohledech zásadní, protože některé novinky mění dlouho zažité technologie a možnosti. Příkladem mohou být zcela přepracované materiály, motion tracking, polygonové pero či zdokonalená symetrie v modelování a mnoho dalšího!

iray pro CINEMU 4D, aktualizace m4d 1.4

16.7.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Všechno se časem mění a vyvíjí. A je to dobře. I iray pro CINEMU 4D. Dospěl. Má k dispozici nové filtry, možnost renderingu passů a přibyly i další technologie. Jinými slovy, důvodů ke krátké recenzi a videu více než dost...

Octane render pro CINEMU 4D, že by deja-vu? Seznámení

9.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Je to již několik let, co jsme recenzovali zajímavý unbias engine Octane s velmi rozumnou cenou. Doba pokročila, Octane vyrostl, změnil majitele, změnil cenu a postupně přichází s novými a novými pluginy pro různé 3D aplikace. Mimo jiné i pro CINEMU 4D. Dobrá záminka k tomu, abychom se po dlouhé době na Octane podívali znova...

CINEMA 4D, tipy a triky, reprojekce textur

3.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Každý to asi umí. Stačí přeci jen vytvořit nový materiál, použít alfu, umístit jen nad materiál starší a je to. Nebo ne? Vlastně ne, protože pokud potřebujeme něco sofistikovanějšího, pak s tímto postupem nevystačíme. Takové graffity na zdi přeci nemůže překrýt hrbolatost této zdi. Na to musíme jinak. Jak, to si ukážeme v tomto návodu. Použijeme dvě techniky, každou jinou a přeci podobné. A navzájem je propojíme. A video jsem tentokráte přidal :)

NVidia GK 110 čip a CUDA computing (01 - představení, technologie)

23.5.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

V oblasti GPU se komunita uživatelů vždy štěpila. Na jedné straně tábor červených příznivců ATI, respektive AMD, na straně druhé zelených příznivců NVidia. A ani sami výrobci nedělají uživatelům situaci snadnou. V tom vládne ten, v tamtom onen. A jsou oblasti, ve kterých jsou vody velmi poklidné a pod výsostní vlajkou jedné z barev. V případě AMD je to bezesporu OpenCL, tam však občas může NVidia zabrousit. V případě NVidia je to CUDA. CUDA, kde vítr vane silně, ale vždy jistě a jedním směrem. CUDA je odpověď. A když CUDA, pak čipy Kepler GK 110. Pojďme se podívat na to, jak se těmto verkrze výpočetním kartám daří v oblasti, pro kterou byly zrozeny...

Přihlášení uživatele