Články na téma Komplexní tutoriály

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 68 článků. Stránka 2 z 7.

CINEMA 4D tipy a triky, jak na sklo (3, dokončení)

7.6.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

V posledních dvou dílech našeho skleněného hraní jsme se obeznámili s tím, jak že koncipovat sklo, jenže prázdné. Trochu to připomíná staré germánské ponaučení pocházející z tak zvaných Výroků Vysokého (rozuměj Odina): Den před večerem nechval a ženu, dokud spálena není. Meč chval, až ho vyzkoušíš, a děvče, až se vdá, led, až jej přejdeš, a pivo po vypití. Jinými slovy, pokud chceme něco vypít, musíme mít nějdříve co vypít! Dnešní téma – obsah.

Modelování bez modelování, aneb jak na chesterfield (1)

31.5.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Mnoho věcí lze udělat mnoho postupy. Já preferuji ty, kde se nejméně nadřu. Výsledek nemusí být vždy úplně dokonalý, stačí, pokud je dokonalosti blízký. Zbytek může doladit například nějaká skulptovací aplikace. Na příkladu poměrně složitého čalounění a´la chesterfield si ukážeme, že i zdánlivě složité věci můžeme generovat překvapivě snadno a také rychle. Tedy za předpokladu, že necháme ruční práce odpočívat...

CINEMA 4D tipy a triky, jak na sklo (2)

4.5.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

V díle minulém jsme si spolu vyzkoušeli jedno z možných řešení, jak si připravit scénu vizualizace skla. Dnešní díl ve značné míře navazuje, přesto je poněkud jiný. Scéna i její koncept je naprosto odlišný, jedná se o klasickou scénu produktového designu která není nepodobná jednomu z největších výrobců pivního skla...

CINEMA 4D R13 rychlý start, čtvrtá část

12.1.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Prodlužovací kabel, lidově řečeno pes, vymodelovaný v předešlém díle bychom nemohli opustit, pokud bychom jej ponechali bez povrchů a bez osvětlení. Dnešní seminář tedy zaměříme na tuto oblast. A protože již máme nějaké zkušenosti z předchozích dílů, které byly přeci jen více připravené a více vedli uživatele, bude dnešní program opravdu velmi tvůrčí.

CINEMA 4D R13 rychlý start, druhá část

22.12.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Předchozí seminář byl nejenom úvodním seznámením, ale také tvorbou. Však jsme si připravili náš úplně první model a to model docela pěkný na to, že jej tvořila jen jednoduchá tělesa. Když si vezmeme, že jsme se přitom i seznámili se základními prvky programu a orientací v něm, nebylo toho až tak málo... Chce to ale výsledek. I když s pomocí. Chce to model oživit povrchy a vnést do světa světlem. Dnešní díl tak má jasný cíl. Model přivést do života.

CINEMA 4D R13 rychlý start, první část

15.12.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

CINEMA 4D R13 si změnila kabátek. A to výrazně. Jiné členění menu, jiné ikony, nové funkce, fyzikální engine a mnoho dalšího. Už první pohled napoví, že program je jiný, než starší verze. To může být, potenciálně, matoucí pro nové uživatele či studenty, kteří by chtěli a nebo musí v rámci CAP programu se CINEMOU 4D začít. Právě těmto uživatelům jsme připravili nový seriál úvodních návodů na aktuální verzi programu.

3D grafika v reklamě, produkční linie - 4.díl – rendering a vrstvy

10.2.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Náš seriál ve své hlavní části spěje do finále, abychom umístili krabičky s čajem do reklamy chybí jediné. Vyrenderovat je a případně upravit. Jak ale, vyrenderovat. Co nastavit, co si připravit. Na všechny tyto otázka dá odpověď dnešní seminář a jeho videa.

3D grafika v reklamě, produkční linie - 3.díl – materiály

27.1.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 10

Materiály jsou podstatnou součástí jakékoliv vizualizace, skoro by se dalo s jistotou tvrdit, že jednou z nejvýznamnějších. Proto se dnes zaměříme na tvorbu materiálů naší scény všech objektů. A nakonec si vše také vyrenderujeme.

Výukové DVD CINEMA 4D – praxe, přesnost a efektivita modelování

8.11.2010 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 19

Nové české výukové DVD je zaměřeno na pokročilé techniky polygonového modelování. Na projektu modelu letadla vás seznámíme s řadou zajímavých postupů a postřehů z praxe.

Modelování lidské postavy - díl 2

8.6.2010 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

V druhém díle našeho seriálu se podíváme na modelování torsa a vrchní části těla.

Přihlášení uživatele