Články na téma Modelování

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 139 článků. Stránka 2 z 14.

CINEMA 4D R15, práce s křivkami a nástrojem Zaoblení

23.8.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Než se vrhneme na další novinky CINEMY 4D R15, podívejme se na něco jiného. Při jedné zakázce a spolupráci s kolegou jsem narazil na to, že ne vždy je zcela zřejmé jak postupovat při modelování některých opravu elementárních věcí, jak funguje segmentace křivek, Phong a hlavně jak si pomoci výtečným nástojem Zaoblení, který jsme dostali do vínku CINEMY 4D R15.

CINEMA 4D R15, evoluce – rychlý přehled, sculpting

12.8.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Další oblastí ve které byly Maxon připraveny poměrně významné změny je sculpting. Sice máme jen jeden nový nástroj, ale nástroj podstatný a mimo to se značně rozšířili možnosti nanášení. Vylepšené byly masky a dále máme další skvělé možnosti pro promítání povrrchů a smyetrii sculptu. Zanedbatelné? Ne, určitě ne.

CINEMA 4D R15, evoluce – rychlý přehled, modeling

1.8.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Nová verze CINEMY 4D R15 není obecně označovaná za verzi, ve které se nějak zásadně změnilo modelování. Možná že ne, ale změn je přesto dost a to zásadních. Jakkoliv se to nemusí být na první pohled zřejmé. Jakmile si nové ale možnosti modelování ozkoušíme zjistíme, že se nejedná o vůbec zanedbatelné změny...

MoGraph, asi to nejlepší,co nám CINEMA 4D nabízí a nedestruktivní modelování

18.7.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Léto je v plném proudu. Skoro každý tuší, co by to pro nás mohlo znamenat. Pro mne osobně to ale je období značné pracovní činnosti, což je jen dobře. V rámci této praxe jsem měl možnost spolupracovat na několika zajímavých projektech, pro které jsem připravil značné mnoství rigů. A znova jsem si ověřil známou skutečnost, že pokud má CINEMA 4D opravdu silný nástroj, pak je to MoGraph. Nejenom pro animace, ale zejména pro nedestruktivní modeling. A to i velmi komplexních objektů, jakými mohou být různá drážní tělesa...

Mograph, Metaball, Thinking particles a Pyrocluster – a máme pěkné mraky...

20.6.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Zní to trochu jako šílený nápad a bláznivá konstrukce. Je, bez debat, ale funguje a možná je docela pěknou nenáročnou ukázkou jak lze poměrně překvapivě kombinovat množství technologií, které CINEMA 4D nabízí. Vše podstatné jsme si zmínilihned na počátku, teď již jen popis, jak na to...

CINEMA 4D a After Effects

4.4.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 12

Jak bude vypadat nové propojení mezi CINEMOU 4D a aplikací Adobe After Effects prezentuje na svém kanálu vimeo John Dickinson. Edit: přidali jsme také odkaz na Cineversity! Edit 2: mimo to Maxon spustil nové stránky http://landingpage.maxon.net/?lang=en#

CINEMA 4D R14, sculpting (1)

24.1.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Novinka co nešla přehlédnout. Novinka? No, už si tuto aktuální verzi zkoumáme přes 4 měsíce, tedy novinka to až tak není. Ale na tom dlouhém výčtu je alespoň patrné, že se jedná o opravdu masivní update. Podíváme se tedy dnes na možnosti sculptování, zejména na obecný způsob práce a nastavení základních parametrů nástrojů.

CINEMA 4D R14, sculpting (2)

31.1.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Minulý paket návodů se věnoval zejména obecným volbám a nastavením, než jednotlivým nástrojům. A to proto, že tyto volby a parametry jsou větišnou pro jednotlivé nástroje dosti podobné. Dnešní druhý díl je již značně odlišný. Ukážeme si totiž, jak pracují jednotlivé nástroje a jak výsledný model zpravovat tak, abychom jej mohli použít v praxi...

CV-Artsmart, luxusní import z Adobe Illustratoru

10.1.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 10

CINEMA 4D Days roadshow byly ve znamení demonstrace, že 3D grafika může být velmi přínosná i pro uživatele mající své vlastní domovské cítění v oblastičirého 2D. Hlavně se to samozřejmě týká relkamní oblasti a grafiky. V období Vánoc byly přednesené argumenty podpořené z úplně jiné strany. Serverem Cineversity.com, který přišel s dárečkem, pluginem pro velmi dobrou možnost importu dat Adobe Illustratoru přímo do CINEMY 4D. Ulehčí nám to život, v některých případech zásadně.

CINEMA 4D R 14, a ještě jednou sculpting

7.2.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Ale ne, není to úplně pravda. Jen si ukážeme, jak si pro sculptovací systém CINEMY 4D připravovat vzorky pro systém razítka a šablony.

Přihlášení uživatele