Články na téma Světla a rendering

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 124 článků. Stránka 2 z 13.

Octane render pro CINEMU 4D, že by deja-vu? Seznámení

9.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Je to již několik let, co jsme recenzovali zajímavý unbias engine Octane s velmi rozumnou cenou. Doba pokročila, Octane vyrostl, změnil majitele, změnil cenu a postupně přichází s novými a novými pluginy pro různé 3D aplikace. Mimo jiné i pro CINEMU 4D. Dobrá záminka k tomu, abychom se po dlouhé době na Octane podívali znova...

CINEMA 4D, tipy a triky, reprojekce textur

3.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Každý to asi umí. Stačí přeci jen vytvořit nový materiál, použít alfu, umístit jen nad materiál starší a je to. Nebo ne? Vlastně ne, protože pokud potřebujeme něco sofistikovanějšího, pak s tímto postupem nevystačíme. Takové graffity na zdi přeci nemůže překrýt hrbolatost této zdi. Na to musíme jinak. Jak, to si ukážeme v tomto návodu. Použijeme dvě techniky, každou jinou a přeci podobné. A navzájem je propojíme. A video jsem tentokráte přidal :)

Tipy a triky, jak renderovat křivky v CINEMĚ 4D

27.3.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

To že lze v CINEMA 4D renderovat křivky a další elementy pomocí modulu Sketch and Toon je známou skutečností a osobně považuji SaT modul a za jeden z nejlepších (jakkoliv by si zasloužil zrychlit) efektů, který CINEMA 4D nabízí. Přesto můžeme kživky renderovat i jinak a i tento postup je velmi zajímavý. Je extrémně rychlý, umožňuje takřka plnou integraci křivek do scény (stíny, odlesky a pod) a přitom je stále pod naší plnou kontrolou...

CINEMA 4D, vizualizační řešení CAD systémů a mnoho dalšího

20.3.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Dnešní CAD systémy nejsou díky aktivitě mnoha vývojářských společností jen konstrukčními systémy, ale umí si v mnoha ohledech poradit i s koncovou vizualizací. Otázkou však je, zda jsou nabízené technologie dostatečné v dalších navazujících otázkách. Například post produkce (úpravě výsledného obrazu), pokročilých animací a mnoho dalšího. Kde již CAD ani přídavné doplňky nestačí, hravě vše potřebné vyřeší CINEMA 4D. Od nastavení scény, přes výpočet, přípravu post produkce a všechny představitelné anmimace.

Thea render pro CINEMU 4D

27.2.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

Se všemi možnými renderery se poslední dobou vyloženě roztrhl pytel. Na stranu druhou, Thea render není nástroj vyloženě nový. Nově je ale k dispozici pro CINEMU 4D a tak by možná nebylo úplně od věci se podívat, jak tento zajímavý engine pracuje. A pracuje poměrně dobře, i když... Své mušky to má. Je to první uvolněná verze a tak lze často i odpustit. Doufejme jen, že se vývoj nezastaví!

Thea Render pro CINEMU 4D

5.2.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Řečtí Solid Iris Technologies konečně vydali intergraci svého vynikajícího a velmi robustního renderovacího enginu Thea render pro CINEMU 4D! Vlastníte GPU NVidia? Pak jste na správné adrese, Thea je obrovsky robustní nástroj oplývající mnoha technologiemi non unbias i unbias výpočtů včetně unbias výpočtů za využití GPU s podporou CUDA!

CINEMA 4D a renderovací technologie

16.1.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

S kolegy z Digital Media jsme počátkem roku domlouvali, co nás čeká a nemine. A vzhledem k tomu, že se nás asi brzy dotknou dosti zásadní změny a události, měli bychom začít rychle. Jedním z témat které bychom rádi důkladně prošli jsou renderovací technologie, které má, či bude mít v blízké budoucnosti, CINEMA 4D k dispozici. Tentokráte ale nikoliv z pohledu nějaké aplikace, ale přehledu, a následně také srovnání. K tématu se budeme průběžně vracet. Dnes začneme výčtem a základním porovnáním všech technologických možností.

CINEMA 4D a renderovací technologie (biased)

27.1.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

V minulém díle rozboru renderovacích tech si stanovili základní kritéria, podle kterých můžeme technologicky jednotlivé renderovací enginy členit. Dnešní díl je již konkrétní, uvedeme si většinu non unbias a hybridních enginů, které jsou k dispozici a nebo případně budou v krátké době...

Ultimativní CUDA computing, speciální stanice pro CINEMU 4D a IRay

21.11.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Byli jste na C4D days? Pak si můžená uvědomujete, že hned za prostorem pro registraci byla umístěná letošní výjimečná technika. Výjimečná v každém směru. Vynikající stanice od HP, skvělé panely NEC, ale také trochu infiltrované profi grafiky FirePro a speciální stanice vytvořená pro SPŠ Na Třebešíně v Praze s i7 4930K a 2xNVidia GeForce Titan. Stanice určená pro vizualizaci konstrukčních prvků víceméně v reálném čase. Než jsem jí odevzdal připravil jsem pro vás důkladné preview. Pojďme se na ní podívat. Stojí za to.

HDRLightstudio, jak vytvořit perfektní HDRi mapu

9.7.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Využíváte často HDRi mapy a máte jich totální nedostatek? Zejména těch technicky pojatých map, které jsou vhodné pro vizualizaci různých studiových scén? Pak máme řešení a jednoduchou odpověď, vyrobte si je sami! A poměrně snadno, HDRLightstudio je tím pravým nástrojem pro vás.

Přihlášení uživatele