Články na téma Moduly a pluginy

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 223 článků. Stránka 2 z 23.

CINEMA 4D R16 Sculpting

21.10.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 6

V popisu R 16 nám vznikla poněkud mezera, dnes se k popisu jednotlivých nových techbnologií vracíme. A to tématem opravdu zásadním. Sculptingem, ale v podstatě nejenom jím, protože novinky z této oblasti lze uplatnit i jinde, zejména v klasickém modelování.

OpenCL rising

26.9.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

A vypůjčím si název od oblíbeného filmu, jen jej upravím. Poslední dobou se ohlašují nové a nové implementace renderovacích enginů na OpenCL, tedy předkládám odkazy na čtyři poslední. Arnold, Indigo, Thea Presto a pozor, Octane. Vlastně nikoliv Octane, ale Brigade. Více v odkazech.

CINEMA 4D R16, modeling (03)

9.9.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Přibyvších objektů není v CINEMĚ 4D R16 až tak mnoho, často jsou ale zajímavé. A občas mám i pocit, že jsou až příliš dokonalé. Zní to zvláštně? Možná, ale přeci jen není polygonový modeler nástrojem pro stopocentně věrnou konstrukci. Pokud se tedy v programu objeví nástroj který má všechny atributy strojařské přesnosti, je to velmi zajímavé. Hovoříme o ozubeném kole. Ale nejenom o něm je dnešní seminář.

CINEMA 4D R16, modeling (02)

4.9.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Tak už se na vašem disku zabydlela nová CINEMA 4D? Pokud ano, což je určitě dobře, pojďme se podívat na další poměrně výraznou novinku v oblasti modelování. Touto novinkou je Zaoblení a změny u deformátorů... Cože? Zaoblení známe jako nástroj a deformátory jsou nedílnou součástí programu po generace. Pravda, jenže Zaoblení máme k dispozici jako objekt a deformátory se výrazně změnily. Skrytě, přesto výrazně...

iray pro CINEMU 4D, aktualizace m4d 1.4

16.7.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Všechno se časem mění a vyvíjí. A je to dobře. I iray pro CINEMU 4D. Dospěl. Má k dispozici nové filtry, možnost renderingu passů a přibyly i další technologie. Jinými slovy, důvodů ke krátké recenzi a videu více než dost...

Octane render pro CINEMU 4D, že by deja-vu? A něco úplně jiného, interiér

30.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Za námi je práce s kamerou, materiály a také nastavením enginu. Představená situace ale byla typická jen pro jisté použití Octanu. Však design a nebo automotiv je jen částí případného využití. Další podstatnou částí jsou například interiéry. A tím se dostáváme k dalším technikám a technologiím, které engine nabízí...

Octane render pro CINEMU 4D, že by deja-vu? Práce s kamerou a materiály

18.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Pokud byl minulý článek základním seznámením, tak dnes se do toho ponoříme podstatně hlouběji. Tématem je vlastní práce v Octane, přírava a nastavení scény, kamer i osvětlení. Tedy všeho, co budeme jistě potřebovat. A co více, vyšla již oficiálně verze 2.0! Prozatím však není k dispozici nový plugin pro CINEMU 4D. To ale domnívám se našemu průzkumu nemusí až tak vadit.

Octane render pro CINEMU 4D, že by deja-vu? Seznámení

9.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Je to již několik let, co jsme recenzovali zajímavý unbias engine Octane s velmi rozumnou cenou. Doba pokročila, Octane vyrostl, změnil majitele, změnil cenu a postupně přichází s novými a novými pluginy pro různé 3D aplikace. Mimo jiné i pro CINEMU 4D. Dobrá záminka k tomu, abychom se po dlouhé době na Octane podívali znova...

CINEMA 4D, tipy a triky, reprojekce textur

3.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Každý to asi umí. Stačí přeci jen vytvořit nový materiál, použít alfu, umístit jen nad materiál starší a je to. Nebo ne? Vlastně ne, protože pokud potřebujeme něco sofistikovanějšího, pak s tímto postupem nevystačíme. Takové graffity na zdi přeci nemůže překrýt hrbolatost této zdi. Na to musíme jinak. Jak, to si ukážeme v tomto návodu. Použijeme dvě techniky, každou jinou a přeci podobné. A navzájem je propojíme. A video jsem tentokráte přidal :)

Laubwerk, synonymum pro zalesněné scény

28.4.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Jste architekt a potřebujete své scény oživit organickou stafáží? Máte mnoho možností. Můžeme zvolit klasické modelování, specializované nástroje či řešení a nebo kvalitní knihovny. A pokud je taková knihovna přímo integrovaná do vaší aplikace, je to ještě o něco snazší. Laubwerk je možná řešením právě pro vás. Laubwerk není jen knihovna, je to také poměrně sofistikovaně pojatý plugin. Pojďme se na něj podrobněji podívat...

Přihlášení uživatele