Články na téma Redakční zprávy

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 111 článků. Stránka 2 z 12.

CUDA Iray, 2x GeForce Titan, i7 4930 a já :)

6.12.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

4.12.2013 jsem měl na SPŠ Na Třebešíně v Praze 10 přednášku, či lépe řečeno prezentaci, o jejich nové stanice Prestigio určené pro CUDA unbias renderer IRay pro CINEMU 4D. Záznam skoro celé přednášky vám předkládáme v níže uvedeném článku.

C4D days 2013 v obraze, a nebo se to jmenovalo letos jinak

12.11.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Tak jako tak, máme pro vás sadu, vlastně, dvě sady obrázků! Jak to letos vypadalo. Děkujeme za účast, byla poměrně hojná.

CINEMA 4D R15 proti R14 – a má upgrade smysl právě pro mne?

9.10.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

CINEMA 4D se již tradičně nabízí v několika různých „balíčků“. Pokud jeden z nich vlastníte možná stále stojíte před otázkou, zda by se právě vám vyplatil upgrade na vyšší verzi. V tomto porovnání si pokusíme pro všechny typy balíčků odpovědět.

MAXON CINEBENCH R15 je k okamžité dispozici

30.9.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Nová generace benchmarku, založená na stávající verzi CINEMY 4D, nabízí přesné výkonností testy nejmodernějších procesorů a grafických karet v podmínkách reálného využití!

CINEMA 4D R15, Správce textur

31.8.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

Jednu novinku nové CINEMY 4D R15 by jeden skoro přehlédl. Kdo je zvyklý se dívat mezi nástroje, k modelingu, či do materiálů, by ji minul zcela jistě. Je to totiž jen nové okno, které má ale velký význam. A to nejenom při vyhledávání textur, které se kamsi poztrácely...

CINEMA 4D R15, evoluce – rychlý přehled, modeling

1.8.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Nová verze CINEMY 4D R15 není obecně označovaná za verzi, ve které se nějak zásadně změnilo modelování. Možná že ne, ale změn je přesto dost a to zásadních. Jakkoliv se to nemusí být na první pohled zřejmé. Jakmile si nové ale možnosti modelování ozkoušíme zjistíme, že se nejedná o vůbec zanedbatelné změny...

CINEMA 4D R15, evoluce – rychlý přehled, oblast výpočtů

24.7.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

CINEMA 4D posledních několik verzí víceméně revoltovala, určitě se vyvíjela a to velmi výrazně. V tomto porovnání je CINEMA 4D R15 svým způsobem jiná. Nenajdeme zde žádného univerzálního hrdinu, který by symbolizoval posun a vývoj. Zastoupí jej ale několik vynikajících týmových hráčů, kteří snad více než dříve mohou potvrdit přísloví: ve dvou (ve více) se to lépe táhne. Dnešní rychlý přehled zaplníme ukázkami změn ve výpočtu.

HDRLightstudio, jak vytvořit perfektní HDRi mapu

9.7.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Využíváte často HDRi mapy a máte jich totální nedostatek? Zejména těch technicky pojatých map, které jsou vhodné pro vizualizaci různých studiových scén? Pak máme řešení a jednoduchou odpověď, vyrobte si je sami! A poměrně snadno, HDRLightstudio je tím pravým nástrojem pro vás.

Novinky ze 3D grafiky (nejenom CINEMY 4D), aneb co by vás mohlo zajímat...

28.6.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Za poslední dobu se toho událo v naší branži poměrně dost. Dost na to, abychom si vše zmínili alespoň přehledem a upozornili na některé zajímavosti, které by vás jinak mohly minout... Co bude obsahem? Sculpting, modeling, render a tak dále...

Alternativy... Střih, video, VFX

13.6.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

Jestli je pozice Adobe v oblasti zpracování obrazu poměrně jistá, pak v oblasti střihu, videa a VFX mám pocit, že to má Adobe podstatně těžší. After Effects a Premiere nejsou špatné aplikace, v oblasti high end produkce se ale neuplatňují a i v oblasti střední produkce mají ostatní co nabídnout. Pojďme se tedy na vyzyvatele podívat zblízka.

Přihlášení uživatele