Články na téma Technologie

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 133 článků. Stránka 2 z 14.

Blackmagicdesign Fusion (2), základy klíčování, uzel Chroma Keyer

20.5.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Když se řekne program, je základní otázkou jak jej používat. Když se řekne kompozitor, je klíčování druhou otázkou v pořadí. Klíčování je tedy tématem dnešního návodu. A jelikož toho Fusion ke klíčování nabízí podstatně více, musíme si to rozdělit na díly. Dnešním dílem se na okamžik dotkneme zpravování 3D grafiky, protože budeme hovořit o systému/uzlu, který se hodí na klíčování tzv. material_ID a nebo object_ID pasů.

CINEMA 4D R16 Sculpting

21.10.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 6

V popisu R 16 nám vznikla poněkud mezera, dnes se k popisu jednotlivých nových techbnologií vracíme. A to tématem opravdu zásadním. Sculptingem, ale v podstatě nejenom jím, protože novinky z této oblasti lze uplatnit i jinde, zejména v klasickém modelování.

OpenCL rising

26.9.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

A vypůjčím si název od oblíbeného filmu, jen jej upravím. Poslední dobou se ohlašují nové a nové implementace renderovacích enginů na OpenCL, tedy předkládám odkazy na čtyři poslední. Arnold, Indigo, Thea Presto a pozor, Octane. Vlastně nikoliv Octane, ale Brigade. Více v odkazech.

CINEMA 4D R16, modeling (02)

4.9.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Tak už se na vašem disku zabydlela nová CINEMA 4D? Pokud ano, což je určitě dobře, pojďme se podívat na další poměrně výraznou novinku v oblasti modelování. Touto novinkou je Zaoblení a změny u deformátorů... Cože? Zaoblení známe jako nástroj a deformátory jsou nedílnou součástí programu po generace. Pravda, jenže Zaoblení máme k dispozici jako objekt a deformátory se výrazně změnily. Skrytě, přesto výrazně...

CINEMA 4D R16, modeling (01)

22.8.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Začínáme s naším pravidelným cyklem novinek CINEMY 4D R16 a nemůžeme začít s ničím menším, než nástroji z oblasti modelování. A v takovém případě se nabízí jen jediné téma kterým můžeme začít. Polygonové pero neboli polypen, doplněné o další dvě témata. Režim Solo a objekt Symetrie...

NVidia ohlásila aktualizaci produktové řady grafických karet Quadro

13.8.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Oba hráčí na poliprofi GPU na Siggraphu zbrojí, i NVidia ohlásila změny u svých profi GPU a ty se také nesou zejména v duchu vyššího výkonu, podpory 4K rozlišení a vyšší kapacity RAM.

CINEMA 4D R16 ohlášena - highlights

6.8.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Hlavní událost CG světa se nezadržitelně blíží a v jejím předvečeru byla ohlášena i nová verze CINEMY 4D R16. Verze v mnoha ohledech zásadní, protože některé novinky mění dlouho zažité technologie a možnosti. Příkladem mohou být zcela přepracované materiály, motion tracking, polygonové pero či zdokonalená symetrie v modelování a mnoho dalšího!

iray pro CINEMU 4D, aktualizace m4d 1.4

16.7.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Všechno se časem mění a vyvíjí. A je to dobře. I iray pro CINEMU 4D. Dospěl. Má k dispozici nové filtry, možnost renderingu passů a přibyly i další technologie. Jinými slovy, důvodů ke krátké recenzi a videu více než dost...

Octane render pro CINEMU 4D, že by deja-vu? A něco úplně jiného, interiér

30.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Za námi je práce s kamerou, materiály a také nastavením enginu. Představená situace ale byla typická jen pro jisté použití Octanu. Však design a nebo automotiv je jen částí případného využití. Další podstatnou částí jsou například interiéry. A tím se dostáváme k dalším technikám a technologiím, které engine nabízí...

Octane render pro CINEMU 4D, že by deja-vu? Práce s kamerou a materiály

18.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Pokud byl minulý článek základním seznámením, tak dnes se do toho ponoříme podstatně hlouběji. Tématem je vlastní práce v Octane, přírava a nastavení scény, kamer i osvětlení. Tedy všeho, co budeme jistě potřebovat. A co více, vyšla již oficiálně verze 2.0! Prozatím však není k dispozici nový plugin pro CINEMU 4D. To ale domnívám se našemu průzkumu nemusí až tak vadit.

Přihlášení uživatele