Články na téma Texturování a materiály

  • <<
  • ...
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • >>
  • Zobrazeno 134 článků. Stránka 14 z 14.

Shadery, zákoutí, pravidla a využití….

3.6.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 7

Využití shaderů je velmi různorodé. Dají se použít snad takřka na vše, vyjma povrchů postav lidí, či zvířat. A jaká jsou obecná pravidla jejich přípravy? To se pokouší nastínit tento malý článek.

Jak si připravit detailně navazující texturu

4.5.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

V tomto malém návodu si v kostce předvedeme příkazy a postupy, které bychom měli znát v Adobe Photoshopu pro přípravu navazující textury.

Fresnel v CINEMĚ 4D

18.4.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Shadery často dokáží víc, než co slibují jejich názvy. Platí to sice hlavně o shaderech v poslední verzi CINEMY, ale i v CINEMĚ 4D R6 lze pomocí shaderu Fresnel dosáhnout nečekaných efektů.

UV mapovanie komplexných objektov v CINEME 4D R6

15.4.2004 · Autor: Dalibor Dankič · Počet komentářů: 1

Vďaka láskavosti firmy MAXON mame možnosť doma vyskúšať čaro 3D grafiky za pomoci CINEMA 4D 6. Po čase ale väčšina z nás sa dostane k závažnému problému ako dať textúru na náš pracne vytvorený 3D model. Nevlastnime ani BodyPaint ani DeepPaint ani iný pokročilý nástroj k vytváraniu UV máp! Tento návod Vám ale predvedie, že aj CINEMA 4D 6 ma všetko, čo potrebujete k tomu, aby ste vytvorili UV mapu a to aj toho najkomplexnejšieho modelu aký si dokážete predstaviť.

Přihlášení uživatele