Články na téma Technologie

  • <<
  • ...
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • >>
  • Zobrazeno 133 článků. Stránka 14 z 14.

Hloubkové rozostření scény - Depth Of Field

12.6.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Dalším velmi často používaným efektem je efekt hloubkového rozostření scény. A co se v této technologii jedná? O simulaci vykreslení snímku, kdy oblasti mimo prostor ostření objektivu jsou rozostřené.

Renderovací technologie – Ambient Occlusion (okolní prostředí)

4.6.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Ambient Occlusion je fakticky vzato „inverzní“ technologie k technologii globální iluminace, ale přesto si i tato technologie používá v podobné oblasti, jako technologie GI. Efekt AO má proti GI několik zásadních výhod a také vyšší spektrum možností použití, přesto jej nedokáže nahradit zcela.

Renderovací technologie – Globální iluminace

30.5.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 5

Rozhodl jsem se připravit drobné statě o základních technologiích a jejich názvech. Začneme zaklínadlem GI - tedy globální iluminace. postupně budou další drobné statě přibývat, přičemž je zařadíme do separátní kategorie článků... Doufám.

Přihlášení uživatele