Články

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 758 článků. Stránka 3 z 76.

MAXON ohlašuje Cineware 2.0 a Cinemu 4D Lite Release 16

8.10.2014 · Autor: Helena Říhová · Přidat komentář

Nové produkty vycházejí v souvislosti s ohlášením nové aktualizace Adobe AfterEffects CC, jehož jsou součástí. Novinky zahrnují vylepšení interaktivity, pracovních postupů a kompatibility s novou verzí Cinema 4D R16.

OpenCL rising

26.9.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

A vypůjčím si název od oblíbeného filmu, jen jej upravím. Poslední dobou se ohlašují nové a nové implementace renderovacích enginů na OpenCL, tedy předkládám odkazy na čtyři poslední. Arnold, Indigo, Thea Presto a pozor, Octane. Vlastně nikoliv Octane, ale Brigade. Více v odkazech.

NVIDIA odhalila v plné síle Maxwell GPU architekturu, nabízí průlom ve výkonu, vizuální kvalitě i efektivitě

19.9.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 6

SANTA CLARA, Kalifornie, 19. září 2014, dnes světu představila společnost NVIDIA velký skok pro počítačové hraní. Uvedla totiž první high-endové  produkty založené na své architektuře Maxwell, nové grafické karty GeForce GTX 980 a 970. Ty nabízejí bezkonkurenční výkon, zásadní nové možnosti zobrazování a dvojnásobně nižší spotřebu oproti předchozím generacím.

CINEMA 4D R16, modeling (03)

9.9.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Přibyvších objektů není v CINEMĚ 4D R16 až tak mnoho, často jsou ale zajímavé. A občas mám i pocit, že jsou až příliš dokonalé. Zní to zvláštně? Možná, ale přeci jen není polygonový modeler nástrojem pro stopocentně věrnou konstrukci. Pokud se tedy v programu objeví nástroj který má všechny atributy strojařské přesnosti, je to velmi zajímavé. Hovoříme o ozubeném kole. Ale nejenom o něm je dnešní seminář.

CINEMA 4D R16, modeling (02)

4.9.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Tak už se na vašem disku zabydlela nová CINEMA 4D? Pokud ano, což je určitě dobře, pojďme se podívat na další poměrně výraznou novinku v oblasti modelování. Touto novinkou je Zaoblení a změny u deformátorů... Cože? Zaoblení známe jako nástroj a deformátory jsou nedílnou součástí programu po generace. Pravda, jenže Zaoblení máme k dispozici jako objekt a deformátory se výrazně změnily. Skrytě, přesto výrazně...

CINEMA 4D R16, modeling (01)

22.8.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Začínáme s naším pravidelným cyklem novinek CINEMY 4D R16 a nemůžeme začít s ničím menším, než nástroji z oblasti modelování. A v takovém případě se nabízí jen jediné téma kterým můžeme začít. Polygonové pero neboli polypen, doplněné o další dvě témata. Režim Solo a objekt Symetrie...

NVidia ohlásila aktualizaci produktové řady grafických karet Quadro

13.8.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Oba hráčí na poliprofi GPU na Siggraphu zbrojí, i NVidia ohlásila změny u svých profi GPU a ty se také nesou zejména v duchu vyššího výkonu, podpory 4K rozlišení a vyšší kapacity RAM.

AMD dokončilo aktualizaci profi řady GPU FirePro

12.8.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Před časem se již objevily nejvyšší GPU s označením FirePro 9100 a 8100, dnešním dnem (12.8.2014) je sestava profi GPU doplněna o všechny ostatní produkty mířící do dalších segmentů. Základní změny se odehrávají v nárůstu výkonu, kapacity RAM a také masivní podpoře 4k rozlišení.

CINEMA 4D R16 ohlášena - highlights

6.8.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Hlavní událost CG světa se nezadržitelně blíží a v jejím předvečeru byla ohlášena i nová verze CINEMY 4D R16. Verze v mnoha ohledech zásadní, protože některé novinky mění dlouho zažité technologie a možnosti. Příkladem mohou být zcela přepracované materiály, motion tracking, polygonové pero či zdokonalená symetrie v modelování a mnoho dalšího!

MAXON ohlašuje Cinemu 4D Release 16

5.8.2014 · Autor: Stanislav Szkandera · Počet komentářů: 13

Kontinuální inovace v oblasti 3D modelování, animací a renderingu.

Přihlášení uživatele