Články na téma Speciality

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 116 článků. Stránka 3 z 12.

CINEMA 4D tipy a triky, tvorba škrábanců

24.4.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Ne vždy je možné použít texturu, kterou stáhnete z internetu. Ta pravá textura, ta která se tak hodí pro váš projekt, nemusí mít správné rozlišení, použití může být omezeno licencí a tak dále. Nezbývá tedy, než si texturu vyrobit. Sám. A v případě různých škrábanců můžeme vzít zavděk přímo CINEMOU 4D, protože tohle umí opravdu velmi dobře.

CINEMA 4D, vizualizační řešení CAD, post produkční úprava obrazu

18.4.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Samotný výpočet není často tím posledním, co je nutné učinit při tvorbě kvalitní vizualizace. Většinou, či vlastně skoro vždy následuje ještě konečná úprava obrazu v nějaké další, pro to vhodné, aplikaci. Obvykle v Adobe Photoshopu. Nebude to však nikterak složité, protože CINEMA 4D nám připravila všechna data, vrstvy, které budeme potřebovat...

NVidia se dotýká budoucnosti, střípky týkající se CG z NVidia GPU technology conference

28.3.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Na GPU Technology Conference byly před několika dny uvedeny novinky a vize společnosti NVidia, které se v plné míře mohou dotknout jak současné, tak hlavně budoucí produkce. Zejména v oblasti výpočetní. Určitě by nebylo dobré tyto novinky minout! A nejenom to, na stejné konferenci byl ohlášen také nový Octane 2.0!

CINEMA 4D, vizualizační řešení CAD systémů a mnoho dalšího

20.3.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Dnešní CAD systémy nejsou díky aktivitě mnoha vývojářských společností jen konstrukčními systémy, ale umí si v mnoha ohledech poradit i s koncovou vizualizací. Otázkou však je, zda jsou nabízené technologie dostatečné v dalších navazujících otázkách. Například post produkce (úpravě výsledného obrazu), pokročilých animací a mnoho dalšího. Kde již CAD ani přídavné doplňky nestačí, hravě vše potřebné vyřeší CINEMA 4D. Od nastavení scény, přes výpočet, přípravu post produkce a všechny představitelné anmimace.

CINEMA 4D a renderovací technologie – unbias enginy

31.1.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Zapomeňte na optimalizace, vše nechejte na brutálním výkonu. Výsledek bude perfektní, pravda, pokud budete mít dostatek trpělivosti. Na druhou stranu, většinou jsou kladeny nižší nároky na znalosti uživatelů a výsledek je blízko tvrzení – perfektní, absolutně perfektní.

CINEMA 4D a renderovací technologie

16.1.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

S kolegy z Digital Media jsme počátkem roku domlouvali, co nás čeká a nemine. A vzhledem k tomu, že se nás asi brzy dotknou dosti zásadní změny a události, měli bychom začít rychle. Jedním z témat které bychom rádi důkladně prošli jsou renderovací technologie, které má, či bude mít v blízké budoucnosti, CINEMA 4D k dispozici. Tentokráte ale nikoliv z pohledu nějaké aplikace, ale přehledu, a následně také srovnání. K tématu se budeme průběžně vracet. Dnes začneme výčtem a základním porovnáním všech technologických možností.

CINEMA 4D a renderovací technologie (biased)

27.1.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

V minulém díle rozboru renderovacích tech si stanovili základní kritéria, podle kterých můžeme technologicky jednotlivé renderovací enginy členit. Dnešní díl je již konkrétní, uvedeme si většinu non unbias a hybridních enginů, které jsou k dispozici a nebo případně budou v krátké době...

Pečení holuby a božská mana v jednom! zn. zdarma a hned

10.12.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 5

Tady bych pána i paní poprosil kapkou krve o stvrzenčíčku. Čekáte podraz? Nečekejte, nekoná se. Naopak se koná představení a praktická demonstrace nejlepšího zdarma pluginy CINEMY 4D, na které můžete momentálně narazit. Pluginu, který je nejenom skvělý, ale který je ještě skvělejší. Zní to jako jedno a totéž? Také to tak je, jen mi přišlo, že CMNodes je nutné uvést s opravdu velkým humbukem. Tedy CMNodes, CMNodes....

CINEMA 4D tipy a triky, nastavení textury podle velikosti UV a že by nová sada UV nástrojů?

3.12.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Nemáte, stejně jako já, pocit, že se UV editor BodyPaintu 3D nějak moc nemění po celá léta? Máte pravdu, nemění, ale, občas to nemusí až tak vadit. Jak to? Protože je možné jej modernizovat i jinak a to docela výkoně. Mimo to si předvedeme, jak zjistit finální velkost textury podle UV souřadnic.

Ultimativní CUDA computing, speciální stanice pro CINEMU 4D a IRay

21.11.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Byli jste na C4D days? Pak si můžená uvědomujete, že hned za prostorem pro registraci byla umístěná letošní výjimečná technika. Výjimečná v každém směru. Vynikající stanice od HP, skvělé panely NEC, ale také trochu infiltrované profi grafiky FirePro a speciální stanice vytvořená pro SPŠ Na Třebešíně v Praze s i7 4930K a 2xNVidia GeForce Titan. Stanice určená pro vizualizaci konstrukčních prvků víceméně v reálném čase. Než jsem jí odevzdal připravil jsem pro vás důkladné preview. Pojďme se na ní podívat. Stojí za to.

Přihlášení uživatele