Články na téma Komplexní tutoriály

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • >>
  • Zobrazeno 68 článků. Stránka 3 z 7.

3D pro 2D grafiky - díl 3

3.6.2010 · Autor: Stanislav Szkandera · Přidat komentář

Tentokráte se společně s Pavlem pustíme do prvního reálného projektu a to přípravu 3D loga, pro které využijeme původní 2D návrh z Adobe Illustratoru.

Modelování lidské postavy - díl 1

1.6.2010 · Autor: Sébastien Florand · Počet komentářů: 3

Přinášíme první díl ze série nových návodů firmy MAXON v překladu Pavla Zocha, ve kterém se budeme zabývat modelováním lidské postavy. Řada uvedených postupů je nicméně obecně použitelných i pro modelování jakýchkoliv jiných 3D objektů, takže se nelekněte tématu a hurá do toho!

Komplexní tutoriál na neorganické modelování, tentokráte knižně

10.3.2010 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Před časem vydávaný dlouhý seriál na téma modelování akustické kytary byl již poměrně dosti komplexním dílem. Vlastně natolik komplexním, že si skoro jistě zasloužil jinou, než čistě internetovou, podobu. Podobu, která by byla více kompaktní a také přehlednější. Například knižní.

Kytara, akustická a trochu jinak (9)

26.2.2010 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

V prvé řadě omluva. Náš návod se v oblasti modelování velmi protáhnul, pravda, ale je také velmi komplexní a množství technik které jsem si mohli vyzkoušet je, při zpětném pohledu, bezprecedentní. Dnešní opravdu olbřímím dílem si modelování dokončíme. Délkou dílu to budou vlastně díly tři, možná čtyři, ale nemůžeme stále okupovat s jedním tématem, i když rozsáhlým. Dnešní heslo tedy zní, kytara, model naposledy!

Kytara, akustická a trochu jinak (8)

28.1.2010 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Před námi je další díl věnovaný modelování. Čeká nás takřka kompletní mechanismus napínání struny složený z několika samostatných objektů a tak bude tato a příští část víceméně separátním modelovacím návodem.

Kytara, akustická a trochu jinak (7)

21.1.2010 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Mohlo by se zdát, že detaily těla kytary jsou dokončené, ale není tomu tak. Musíme mít přeci možnost kytaru uchytit na popruh a tak začneme právě těmito drobnými objekty. A pak už opravdu přesuneme svou pozornost na koníka a upnutí strun na hlavě krku.

Kytara, akustická a trochu jinak (6)

14.1.2010 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Práce na struníku a kobylce, tak by se mohl jmenovat dnešní díl. Pomocí polygonových nástrojů si vytvříme všechny objekty nutné k ukotvení strun na těle kytary.

Kytara, akustická a trochu jinak (5)

7.1.2010 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Jelikož jsou oba dva hlavní objekty hotové, čeká nás práce na doplňcích. Ty budeme všechny modelovat pomocí čistých polygonů a nebo generátorů využívající křivky a začneme od toho nejdůležitějšího, hmatníku kytary.

Kytara, akustická a trochu jinak (4)

17.12.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Máme velmi dobře založený krk kytary, základnímu tvaru chybí jen podrobnosti. Čeká ale na nás oříšek v podobě hlavy kytary a propojení obou dílů. Pokračovat tedy budeme v této části a vskutku si krk kytary – tedy poměrně komplexní tvar, dokončíme.

Kytara, akustická a trochu jinak (3)

9.12.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Máme tělo, sice bez některých detailů, ale krk a hlava chybí. V tomto díle se tedy pustíme do práce na krku, který si rozdělíme na dvě základní části. Na konstrukci krku samotného a na hmatník, který připravíme jako samostatný díl. Po těchto základních modelech před námi zbude jen práce na detailech. To je ale zatím přeci jen ještě daleká budoucnost.

Přihlášení uživatele