Články na téma Texturování a materiály

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 134 článků. Stránka 3 z 14.

CINEMA 4D – zarovnání více UV map na jednom plátně

11.8.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Pokud to lze, je klíčem k úspěchu zjednodušování. Například je vhodné, abychom měli ve scéně co nejmenší počet materiálů a proč tedy nespojovat objekty právě podle materiálů. Jenže pokud mají materiály unikátní textury, pak musíme na plátně správně zarovnat UV souřadnice těchto objektů tak, aby se nepřekrývali. Dnes se podíváme na to, jak tuto prekérní situaci vyřešit.

CINEMA 4D tipy a triky – tvorba reálných textur plošných prvků

14.4.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Internet je svět neomezených možností. To tvrdí mainstream, což už samo o sobě předznamenává, že to není tak úplně pravda. Ne všechno lze stáhnout, najít, vyguglovat, někdy je zapotřebí i vlastních schopností. Třeba při tvorbě textur. Například reálných ploch kačírku, tašek, obkladů prostě víceméně plochých ploch, které můžeme nahradit specifickou texturou.

3D grafika v reklamě, produkční linie - 5.díl – příprava pro prezentaci na webu -UV

24.2.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Minule jsme se tak trochu rozloučili, ale ne zcela. S výhradou, že se možná ještě potkáme protože statický obrázek není jediným, který můžeme v reklamní praxi potřebovat. Můžeme potřebovat i nějakou animaci, například na internetu. A nebo dokonce vyloženě internetovou prezentaci daného objektu. Dnešní seminář tedy načte tuto problematiku.

3D grafika v reklamě, produkční linie - 3.díl – materiály

27.1.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 10

Materiály jsou podstatnou součástí jakékoliv vizualizace, skoro by se dalo s jistotou tvrdit, že jednou z nejvýznamnějších. Proto se dnes zaměříme na tvorbu materiálů naší scény všech objektů. A nakonec si vše také vyrenderujeme.

3D grafika v reklamě, produkční linie - 2.díl – scéna a osvětlení

20.1.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Přitažlivost 3D grafiky spočívá v její komplexnosti. Po modelování tedy musí nastoupit další fáze. Většinou se jedná o UV přípravu k texturování, naše scéna je ale natolik jednoduchá, že můžeme rovnou přejít k osvětlení. Využijeme přitom i efekt okolní prostředí, který byl zařazen do základního balíčku Prime CINEMY 4D R12.

Rekonstrukce 3D elementu z fotografie

22.12.2010 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Jedním z hlavních běžných užití 3D grafiky může být implementace nějakého vytvořeného 3D prvku do fotografie skutečného prostředí. Nové stylové vázy na stůl, přístřešku k domu, zaplnění proluky mezi několika domy a podobně. Vyzkoušíme si základní cestu, jak připravit 3D objekt ze zdrojové fotografie. Pomocí základních objektů CINEMY 4D.

Pod nohama křupe sníh, zimní krajina v CINEMĚ 4D – materiál povrchu

18.11.2010 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Ano, doplněk dnešního názvu není zcela korektní, ostatně už náš model byl generovaný jen a pouze materiál a subpolygonální deformací. Ale dnes přeci jen budeme blíže nastavení materiálů, budeme si totiž generovat komplexní barevnost povrchu a také další nastavení, které mají s povrchem spojitost.

BodyPaint 3D a PhotoShop, když se dva drží za ručičku – video návod

19.11.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Síla bývá v kombinaci a my si toto tvrzení můžeme s úspěchem opakovat dnes a denně. S Milanem Soukupem (s jehož tvorbou se můžete potkávat například na stránkách magazínu VTM) jsem měl kratičkou rozpravu na téma jak opravdu jednoduše otexturovat low poly model, pro který má Milan připravené vynikající fotografické reference vytvořené na míru. Milan preferoval PhotoShop, ale někdy je kombinace silnější. BodyPaint 3D a PhotoShop, to je má odpověď.

Kdo nechce číst, ať vezme za vděk videem - 3D-Coat a UV editace

3.11.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Pokud vás zaujal článek o možnostech UV editace 3D-Coatu ale nedokážete si plně představit to, co tak pracně popisuji slovy, pak právě pro Vás máme příjemné, snad, překvapení. Prezentaci možností UV editace v 3D-Coatu ve formě video návodu.

Alternativní UV editor? A 3D-Coat jste již zkusili?

29.10.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Začíná se to celé jevit jako kouzelná skřínka splněných přání. Andrej totiž po několika urgencích připravil poměrně masivní aktualizaci (stále v beta fázi) UV editoru svého 3D-Coatu a jakkoliv se nejedná o verzi finální domnívám se, že se můžeme podívat na co se vlastně můžeme těšit.

Přihlášení uživatele