Články na téma Xpresso

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • >>
  • Zobrazeno 35 článků. Stránka 3 z 4.

Vlastní krychle – pseudoprimitivum

24.7.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Mezi nevýhody standardních primitiv CINEMY 4D jednoznačně patří skutečnost, že nejsou příliš vhodná při „vizuálním“ obkreslování nějakých objektů. Z toho důvodu jsem před jistou dobou připravil skupinu primitiv, která tuto nevýhodu řešila. Tyto objekty ale nebyly zcela efektivní a tak jsem se pokusil problém vyřešit jinak. Jak? Pomocí Xpressa, opět…

Plot podruhé - XPresso

3.7.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Pokud jste minulý článek tak trochu neměli čas sledovat a nebo prostě nemáte buňky na Xpresso, možná by Vám mohl pomoci následující jednoduchý objekt – knihovna, kterou jsme pro Vás připravili.

Zmatkynaplot

28.6.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 8

Jak si vytvořit takový jednoduchý, ale realistický plot v případ,ě že bychom jej potřebovali modelovat a nechtěli využít jen vhodně připravenou texturu? Že by to bylo složité? Nikoliv, naopak, je to překvapivě jednoduché.

Nebojme se XPressa po desáté - ozubený převod

13.3.2007 · Autor: Milan Soukup · Přidat komentář

XPresso. Nástroj s poněkud nezáviděníhodným postavením. Uživatelé Cinemy 4D, kteří přičichli k programování, ho považují za zbytečně hloupý a zmatený. A těm ostatním pro změnu připadá příliš programátorský. V dnešní, velmi jednoduché, ukázce se pokusím zlepšit pohled na XPresso.

A-Tools, architektonické nástroje pro každého

18.12.2006 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Všechno to začalo nevinným rozhovorem na téma krychle v CINEMĚ 4D a systém jejího zadávání. No všichni to známe, definuje se středová pozice a „poloměry“, tedy poloviční velikosti stran. Je jednoznačně pravdou, že uvedený systém není vždy zcela optimální a to zejména u architektonických scén.

Cítím, že by se tu našlo řešení pomocí trojúhelníků, motor druhý díl

2.11.2006 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

V minulém díle simulace motoru jsme se rozešli ve chvíli, kdy jsme narazili na poměrně výrazný problém v původně jednoduché úvaze, převedení rotačního pohybu do přesně odpovídajícího pohybu přímočarého. Dnes si tento problém vyřešíme a tím i dokončíme celou problematiku simulace motoru.

Cítím, že by se tu našlo řešení pomocí trojúhelníků, motor první díl

24.10.2006 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Pythagore, dej už pokoj s těmi trojúhelníky! No asi všichni tuší, jak Pythagoras dopadl, Adolf Hitler ho zastřelil, když pobíhal přes minové pole s kulometem a sadou čeho? No jistě, trojúhelníků… Ale řešení pomocí trojúhelníků tu bude, i když na pomoc nám bude muset přijít sám Kryten 4000. Cílem dne je simulace motoru v C4D.

Chytil jsem tááákovouhle rybu, no vážně!

25.7.2006 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Jsou lidé, kteří mají potíže s určováním správných rozměrů. Pravda, někdy za to nemohou, to zvláště když jim jejich blízcí stále lžou o věcech podstatných. A jsou zase jiní, kteří již z podstaty věci potřebují někdy určit ten správný rozměr. Tak pro ty máme řešení. Kótovací nástroj QuickDimension od Franka Willeka.

Řízení segmentace HyperNURBS pomocí XPressa

1.11.2005 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Na CGTalk se kdysi objevilo téma, jak řídit segmentaci HyperNURBS v závislosti na vzdálenosti kamery od objektu. Je to velmi jednoduché chování XPresso, samozřejmě, ale není od věci si takové chování XPresso nastavit natolik kvalitně, aby se chovalo v zásadě jako velmi sofistikovaný plugin, který je vždy po ruce a který by mohl být nastavený opravdu na každém objektu HyperNURBS komplexní scény. Protože každý polygon který při renderu ušetříme, se projeví v čase výpočtu a tím i v našem čase.

Dynamická cesta, vlastní plugin pomocí XPressa

1.2.2005 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

XPresso CINEMY 4D má mnoho silných stránek, mezi jinými například umí vyšetřit kolize objektů a paprsků, vedoucích z jednoho místa do jiného. A tyto paprsky můžeme použít pro dynamicky se chovající cestu, po které se pohybuje objekt. Například auto po mostovce smýkané bouří.

Přihlášení uživatele