Články na téma Moduly a pluginy

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 223 článků. Stránka 3 z 23.

CINEMA 4D, vizualizační řešení CAD, post produkční úprava obrazu

18.4.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Samotný výpočet není často tím posledním, co je nutné učinit při tvorbě kvalitní vizualizace. Většinou, či vlastně skoro vždy následuje ještě konečná úprava obrazu v nějaké další, pro to vhodné, aplikaci. Obvykle v Adobe Photoshopu. Nebude to však nikterak složité, protože CINEMA 4D nám připravila všechna data, vrstvy, které budeme potřebovat...

Tipy a triky, jak renderovat křivky v CINEMĚ 4D

27.3.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

To že lze v CINEMA 4D renderovat křivky a další elementy pomocí modulu Sketch and Toon je známou skutečností a osobně považuji SaT modul a za jeden z nejlepších (jakkoliv by si zasloužil zrychlit) efektů, který CINEMA 4D nabízí. Přesto můžeme kživky renderovat i jinak a i tento postup je velmi zajímavý. Je extrémně rychlý, umožňuje takřka plnou integraci křivek do scény (stíny, odlesky a pod) a přitom je stále pod naší plnou kontrolou...

CINEMA 4D, vizualizační řešení CAD systémů a mnoho dalšího

20.3.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Dnešní CAD systémy nejsou díky aktivitě mnoha vývojářských společností jen konstrukčními systémy, ale umí si v mnoha ohledech poradit i s koncovou vizualizací. Otázkou však je, zda jsou nabízené technologie dostatečné v dalších navazujících otázkách. Například post produkce (úpravě výsledného obrazu), pokročilých animací a mnoho dalšího. Kde již CAD ani přídavné doplňky nestačí, hravě vše potřebné vyřeší CINEMA 4D. Od nastavení scény, přes výpočet, přípravu post produkce a všechny představitelné anmimace.

Thea render pro CINEMU 4D

27.2.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

Se všemi možnými renderery se poslední dobou vyloženě roztrhl pytel. Na stranu druhou, Thea render není nástroj vyloženě nový. Nově je ale k dispozici pro CINEMU 4D a tak by možná nebylo úplně od věci se podívat, jak tento zajímavý engine pracuje. A pracuje poměrně dobře, i když... Své mušky to má. Je to první uvolněná verze a tak lze často i odpustit. Doufejme jen, že se vývoj nezastaví!

CINEMA 4D a renderovací technologie – unbias enginy

31.1.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Zapomeňte na optimalizace, vše nechejte na brutálním výkonu. Výsledek bude perfektní, pravda, pokud budete mít dostatek trpělivosti. Na druhou stranu, většinou jsou kladeny nižší nároky na znalosti uživatelů a výsledek je blízko tvrzení – perfektní, absolutně perfektní.

CINEMA 4D a renderovací technologie (biased)

27.1.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

V minulém díle rozboru renderovacích tech si stanovili základní kritéria, podle kterých můžeme technologicky jednotlivé renderovací enginy členit. Dnešní díl je již konkrétní, uvedeme si většinu non unbias a hybridních enginů, které jsou k dispozici a nebo případně budou v krátké době...

Chamfer Maker pro CINEMU 4D je zpět!

18.12.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

A je ještě lepší! Už nimochodem proto, že má další nový režim který vychází z nových možností zaoblení CIENMY 4D. Ale podstatné je něco jiného, a to holá skutečnost, že je plugin překompilovaný pro CINEMU 4D R15 jako takovou. Protože je prostě užitečný. Jak moc si ukážeme praktické demonstraci, modelování kuchyňské linky...

CINEMA 4D tipy a triky, nastavení textury podle velikosti UV a že by nová sada UV nástrojů?

3.12.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Nemáte, stejně jako já, pocit, že se UV editor BodyPaintu 3D nějak moc nemění po celá léta? Máte pravdu, nemění, ale, občas to nemusí až tak vadit. Jak to? Protože je možné jej modernizovat i jinak a to docela výkoně. Mimo to si předvedeme, jak zjistit finální velkost textury podle UV souřadnic.

Ultimativní CUDA computing, speciální stanice pro CINEMU 4D a IRay

21.11.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Byli jste na C4D days? Pak si můžená uvědomujete, že hned za prostorem pro registraci byla umístěná letošní výjimečná technika. Výjimečná v každém směru. Vynikající stanice od HP, skvělé panely NEC, ale také trochu infiltrované profi grafiky FirePro a speciální stanice vytvořená pro SPŠ Na Třebešíně v Praze s i7 4930K a 2xNVidia GeForce Titan. Stanice určená pro vizualizaci konstrukčních prvků víceméně v reálném čase. Než jsem jí odevzdal připravil jsem pro vás důkladné preview. Pojďme se na ní podívat. Stojí za to.

CINEMA 4D R15 – úvod do scriptování

24.9.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

Co mám opravdu rád na Adobe Photoshopu jsou akce a dávky. Ono, je pravdou že nejenom Photoshop tyto technologie ovládá (míněno z bitmapových editorů), z patra mne napadá Photoline). V oblasti CINEMY 4D je situace samozřejmě trochu komplikovanější už kvůli komplexnosti aplikace a také několika různým možnostem, jak automatizaci zpracovat. Od XPressa, přes Python až po Coffee. My použijeme Coffee....

Přihlášení uživatele