Články na téma Videotutoriály

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 174 článků. Stránka 3 z 18.

Octane render pro CINEMU 4D, že by deja-vu? Seznámení

9.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Je to již několik let, co jsme recenzovali zajímavý unbias engine Octane s velmi rozumnou cenou. Doba pokročila, Octane vyrostl, změnil majitele, změnil cenu a postupně přichází s novými a novými pluginy pro různé 3D aplikace. Mimo jiné i pro CINEMU 4D. Dobrá záminka k tomu, abychom se po dlouhé době na Octane podívali znova...

CINEMA 4D, tipy a triky, reprojekce textur

3.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Každý to asi umí. Stačí přeci jen vytvořit nový materiál, použít alfu, umístit jen nad materiál starší a je to. Nebo ne? Vlastně ne, protože pokud potřebujeme něco sofistikovanějšího, pak s tímto postupem nevystačíme. Takové graffity na zdi přeci nemůže překrýt hrbolatost této zdi. Na to musíme jinak. Jak, to si ukážeme v tomto návodu. Použijeme dvě techniky, každou jinou a přeci podobné. A navzájem je propojíme. A video jsem tentokráte přidal :)

CINEMA 4D tipy a triky, tvorba škrábanců

24.4.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Ne vždy je možné použít texturu, kterou stáhnete z internetu. Ta pravá textura, ta která se tak hodí pro váš projekt, nemusí mít správné rozlišení, použití může být omezeno licencí a tak dále. Nezbývá tedy, než si texturu vyrobit. Sám. A v případě různých škrábanců můžeme vzít zavděk přímo CINEMOU 4D, protože tohle umí opravdu velmi dobře.

Laubwerk, synonymum pro zalesněné scény

28.4.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Jste architekt a potřebujete své scény oživit organickou stafáží? Máte mnoho možností. Můžeme zvolit klasické modelování, specializované nástroje či řešení a nebo kvalitní knihovny. A pokud je taková knihovna přímo integrovaná do vaší aplikace, je to ještě o něco snazší. Laubwerk je možná řešením právě pro vás. Laubwerk není jen knihovna, je to také poměrně sofistikovaně pojatý plugin. Pojďme se na něj podrobněji podívat...

CINEMA 4D, vizualizační řešení CAD, post produkční úprava obrazu

18.4.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Samotný výpočet není často tím posledním, co je nutné učinit při tvorbě kvalitní vizualizace. Většinou, či vlastně skoro vždy následuje ještě konečná úprava obrazu v nějaké další, pro to vhodné, aplikaci. Obvykle v Adobe Photoshopu. Nebude to však nikterak složité, protože CINEMA 4D nám připravila všechna data, vrstvy, které budeme potřebovat...

Tipy a triky, jak renderovat křivky v CINEMĚ 4D

27.3.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

To že lze v CINEMA 4D renderovat křivky a další elementy pomocí modulu Sketch and Toon je známou skutečností a osobně považuji SaT modul a za jeden z nejlepších (jakkoliv by si zasloužil zrychlit) efektů, který CINEMA 4D nabízí. Přesto můžeme kživky renderovat i jinak a i tento postup je velmi zajímavý. Je extrémně rychlý, umožňuje takřka plnou integraci křivek do scény (stíny, odlesky a pod) a přitom je stále pod naší plnou kontrolou...

CINEMA 4D, vizualizační řešení CAD systémů a mnoho dalšího

20.3.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Dnešní CAD systémy nejsou díky aktivitě mnoha vývojářských společností jen konstrukčními systémy, ale umí si v mnoha ohledech poradit i s koncovou vizualizací. Otázkou však je, zda jsou nabízené technologie dostatečné v dalších navazujících otázkách. Například post produkce (úpravě výsledného obrazu), pokročilých animací a mnoho dalšího. Kde již CAD ani přídavné doplňky nestačí, hravě vše potřebné vyřeší CINEMA 4D. Od nastavení scény, přes výpočet, přípravu post produkce a všechny představitelné anmimace.

Thea render pro CINEMU 4D

27.2.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

Se všemi možnými renderery se poslední dobou vyloženě roztrhl pytel. Na stranu druhou, Thea render není nástroj vyloženě nový. Nově je ale k dispozici pro CINEMU 4D a tak by možná nebylo úplně od věci se podívat, jak tento zajímavý engine pracuje. A pracuje poměrně dobře, i když... Své mušky to má. Je to první uvolněná verze a tak lze často i odpustit. Doufejme jen, že se vývoj nezastaví!

CINEMA 4D Proximal shader, skrytá a hodně šikovná hračka

12.2.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Že jsme již dlouho nedělali nějaký ten klasický tutoriál? Dnes to trochu spravíme a vyzkoušíme si velmi zajímavý shader. Shader, který umí opravdu hodně a hodně věcí.Cože to umí? Kolize. Vlastně, mapu kolizí. A tuhle mapu, jářku, můžeme používat mnoha způsoby. A nejenom to. Prostě se s tím dá kouzlit až nečekaně.

Profesionální grafické karty FirePro řady W, dnes W9000

6.1.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Když to nejde menším kladivem, vezmi si velké. A nebo, když nestačí velké, tak největší. A když opravdu velké, pak FirePro W9000. Nejsilnější možné Tahiti, druhý momentálně nejsilnější čip od AMD s 6 GDDR5 RAM a šesti výstupy DisplayPort.

Přihlášení uživatele