Články

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 758 článků. Stránka 4 z 76.

iray pro CINEMU 4D, aktualizace m4d 1.4

16.7.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Všechno se časem mění a vyvíjí. A je to dobře. I iray pro CINEMU 4D. Dospěl. Má k dispozici nové filtry, možnost renderingu passů a přibyly i další technologie. Jinými slovy, důvodů ke krátké recenzi a videu více než dost...

NVidia GK 110 čip a CUDA/OpenCL computing v praxi

10.7.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 9

Je to již déle než měsíc, co jsme se potkali s klasickým a zároveň nejlevnějším zástupcem výpočetně nejvýkonějších grafických karet NVidia, tedy s kartou GeForce 780 v referenčním kabátku. Dnes teoretické pozadí doplníme o praktické testy z oblasti 3D grafiky.

Octane render pro CINEMU 4D, že by deja-vu? A něco úplně jiného, interiér

30.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Za námi je práce s kamerou, materiály a také nastavením enginu. Představená situace ale byla typická jen pro jisté použití Octanu. Však design a nebo automotiv je jen částí případného využití. Další podstatnou částí jsou například interiéry. A tím se dostáváme k dalším technikám a technologiím, které engine nabízí...

Octane render pro CINEMU 4D, že by deja-vu? Práce s kamerou a materiály

18.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Pokud byl minulý článek základním seznámením, tak dnes se do toho ponoříme podstatně hlouběji. Tématem je vlastní práce v Octane, přírava a nastavení scény, kamer i osvětlení. Tedy všeho, co budeme jistě potřebovat. A co více, vyšla již oficiálně verze 2.0! Prozatím však není k dispozici nový plugin pro CINEMU 4D. To ale domnívám se našemu průzkumu nemusí až tak vadit.

Octane render pro CINEMU 4D, že by deja-vu? Seznámení

9.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Je to již několik let, co jsme recenzovali zajímavý unbias engine Octane s velmi rozumnou cenou. Doba pokročila, Octane vyrostl, změnil majitele, změnil cenu a postupně přichází s novými a novými pluginy pro různé 3D aplikace. Mimo jiné i pro CINEMU 4D. Dobrá záminka k tomu, abychom se po dlouhé době na Octane podívali znova...

CINEMA 4D, tipy a triky, reprojekce textur

3.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Každý to asi umí. Stačí přeci jen vytvořit nový materiál, použít alfu, umístit jen nad materiál starší a je to. Nebo ne? Vlastně ne, protože pokud potřebujeme něco sofistikovanějšího, pak s tímto postupem nevystačíme. Takové graffity na zdi přeci nemůže překrýt hrbolatost této zdi. Na to musíme jinak. Jak, to si ukážeme v tomto návodu. Použijeme dvě techniky, každou jinou a přeci podobné. A navzájem je propojíme. A video jsem tentokráte přidal :)

GeForce GTX TITAN Z

29.5.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Do redakce přišla následující tisková zpráva. Zpráva o uvedení GeForce Titan Z, tedy o dvojitém Titanu se všemi aktivními moduly. Nejsilnější CUDA výpočetní zařízení v jednom těle, které kdy spatřilo světlo světa. Zařízení s cenovkou cca 75.000 CZK.

NVidia GK 110 čip a CUDA computing (01 - představení, technologie)

23.5.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

V oblasti GPU se komunita uživatelů vždy štěpila. Na jedné straně tábor červených příznivců ATI, respektive AMD, na straně druhé zelených příznivců NVidia. A ani sami výrobci nedělají uživatelům situaci snadnou. V tom vládne ten, v tamtom onen. A jsou oblasti, ve kterých jsou vody velmi poklidné a pod výsostní vlajkou jedné z barev. V případě AMD je to bezesporu OpenCL, tam však občas může NVidia zabrousit. V případě NVidia je to CUDA. CUDA, kde vítr vane silně, ale vždy jistě a jedním směrem. CUDA je odpověď. A když CUDA, pak čipy Kepler GK 110. Pojďme se podívat na to, jak se těmto verkrze výpočetním kartám daří v oblasti, pro kterou byly zrozeny...

Laubwerk, synonymum pro zalesněné scény

28.4.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Jste architekt a potřebujete své scény oživit organickou stafáží? Máte mnoho možností. Můžeme zvolit klasické modelování, specializované nástroje či řešení a nebo kvalitní knihovny. A pokud je taková knihovna přímo integrovaná do vaší aplikace, je to ještě o něco snazší. Laubwerk je možná řešením právě pro vás. Laubwerk není jen knihovna, je to také poměrně sofistikovaně pojatý plugin. Pojďme se na něj podrobněji podívat...

CINEMA 4D tipy a triky, tvorba škrábanců

24.4.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Ne vždy je možné použít texturu, kterou stáhnete z internetu. Ta pravá textura, ta která se tak hodí pro váš projekt, nemusí mít správné rozlišení, použití může být omezeno licencí a tak dále. Nezbývá tedy, než si texturu vyrobit. Sám. A v případě různých škrábanců můžeme vzít zavděk přímo CINEMOU 4D, protože tohle umí opravdu velmi dobře.

Přihlášení uživatele