Články na téma Speciality

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 116 článků. Stránka 4 z 12.

Adobe Premiere – renderingem 3D scény to leckdy nekončí (01)

24.10.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

A nouze naučila Dalibora housti. Jak tak seděl ve věží, měl dvě možnosti. Sedět a dloubat do podlahy, nebo se alespoň trochu zabavit a něco se naučit, jakkoliv to nebylo této postavě z pověsti ke konci nic platné. To mně ano. Byl jsem nucen stříhat, docela dost a tak se mohu podělit o úvod do používání aplikace Adobe Premiere CC.

MAXON CINEBENCH R15 je k okamžité dispozici

30.9.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Nová generace benchmarku, založená na stávající verzi CINEMY 4D, nabízí přesné výkonností testy nejmodernějších procesorů a grafických karet v podmínkách reálného využití!

CINEMA 4D R15 – úvod do scriptování

24.9.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

Co mám opravdu rád na Adobe Photoshopu jsou akce a dávky. Ono, je pravdou že nejenom Photoshop tyto technologie ovládá (míněno z bitmapových editorů), z patra mne napadá Photoline). V oblasti CINEMY 4D je situace samozřejmě trochu komplikovanější už kvůli komplexnosti aplikace a také několika různým možnostem, jak automatizaci zpracovat. Od XPressa, přes Python až po Coffee. My použijeme Coffee....

CINEMA 4D R15, evoluce – rychlý přehled, modeling

1.8.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Nová verze CINEMY 4D R15 není obecně označovaná za verzi, ve které se nějak zásadně změnilo modelování. Možná že ne, ale změn je přesto dost a to zásadních. Jakkoliv se to nemusí být na první pohled zřejmé. Jakmile si nové ale možnosti modelování ozkoušíme zjistíme, že se nejedná o vůbec zanedbatelné změny...

CINEMA 4D R15, evoluce – rychlý přehled, oblast výpočtů

24.7.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

CINEMA 4D posledních několik verzí víceméně revoltovala, určitě se vyvíjela a to velmi výrazně. V tomto porovnání je CINEMA 4D R15 svým způsobem jiná. Nenajdeme zde žádného univerzálního hrdinu, který by symbolizoval posun a vývoj. Zastoupí jej ale několik vynikajících týmových hráčů, kteří snad více než dříve mohou potvrdit přísloví: ve dvou (ve více) se to lépe táhne. Dnešní rychlý přehled zaplníme ukázkami změn ve výpočtu.

MoGraph, asi to nejlepší,co nám CINEMA 4D nabízí a nedestruktivní modelování

18.7.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Léto je v plném proudu. Skoro každý tuší, co by to pro nás mohlo znamenat. Pro mne osobně to ale je období značné pracovní činnosti, což je jen dobře. V rámci této praxe jsem měl možnost spolupracovat na několika zajímavých projektech, pro které jsem připravil značné mnoství rigů. A znova jsem si ověřil známou skutečnost, že pokud má CINEMA 4D opravdu silný nástroj, pak je to MoGraph. Nejenom pro animace, ale zejména pro nedestruktivní modeling. A to i velmi komplexních objektů, jakými mohou být různá drážní tělesa...

HDRLightstudio, jak vytvořit perfektní HDRi mapu

9.7.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Využíváte často HDRi mapy a máte jich totální nedostatek? Zejména těch technicky pojatých map, které jsou vhodné pro vizualizaci různých studiových scén? Pak máme řešení a jednoduchou odpověď, vyrobte si je sami! A poměrně snadno, HDRLightstudio je tím pravým nástrojem pro vás.

Mograph, Metaball, Thinking particles a Pyrocluster – a máme pěkné mraky...

20.6.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Zní to trochu jako šílený nápad a bláznivá konstrukce. Je, bez debat, ale funguje a možná je docela pěknou nenáročnou ukázkou jak lze poměrně překvapivě kombinovat množství technologií, které CINEMA 4D nabízí. Vše podstatné jsme si zmínilihned na počátku, teď již jen popis, jak na to...

Alternativy... Střih, video, VFX

13.6.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

Jestli je pozice Adobe v oblasti zpracování obrazu poměrně jistá, pak v oblasti střihu, videa a VFX mám pocit, že to má Adobe podstatně těžší. After Effects a Premiere nejsou špatné aplikace, v oblasti high end produkce se ale neuplatňují a i v oblasti střední produkce mají ostatní co nabídnout. Pojďme se tedy na vyzyvatele podívat zblízka.

Alternativy... Dnes editace obrazu, malba, křivky (aktualizováno)

6.6.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 11

Popírat dominanci společnosti Adobe na poli grafických editorů nelze. Je tomu zřejmě velmi podobně jako v případě Windows v oblasti operačních systémů. Jistě, jsou niky, v obou oblastech, kde to tak úplně neplatí. V případě operačního systému a oblasti grafiky to často je platforma MacOS, v případě samotných grafických aplikací to může být množství různých programů, které leckdy mohou dominovat. A začalo se o nich hovořit. Zdá se, že si za to společnost Adobe může sama...

Přihlášení uživatele