Články na téma Komplexní tutoriály

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • >>
  • Zobrazeno 68 článků. Stránka 4 z 7.

Kytara, akustická a trochu jinak (2)

3.12.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

V minulém díle jsme začali s tvorbou kytary, respektive jejího ladného těla. Máme ale zatím jen základní tvar, který potřebuje doladit. Stojí před námi mnoho úkolů, od vytvoření přirozených hran, přípravy segmentace pro jednoduché texturování až po vytvoření vnitřní konstrukce těla, která by mohla být potenciálně viditelná okem diváka.

Kytara, akustická a trochu jinak (1)

26.11.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Dělat komplexní návod na velmi podobné téma na které se návod již před časem objevil je možná trochu nošením dříví do lesa. Jenže, na druhou stranu to může být i docela přínosné, protože tím dochází ke komparaci jak použitých technologií, tak aplikací a nakonec i postupů. Tedy, akustická kytara od modelu až po svícení a studiový render.

Další kniha od Arndta von Koenigsmarcka a zcela zdarma

22.9.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

V současné době se stále poměrně velmi dobře prodává kniha od skvělého Arndta von Koenigsmarcka na CINEMU 4D R 10. Ale čas a vývoj jde kupředu a tak se možná mnozí mnohou ptát, nebylo by něco i na novou verzi? Bylo, sice pro začátečníky, ale bylo. A co více, zcela zdarma ve formátu PDF.

The Birth of the Stratoglider

14.7.2008 · Autor: Milan Soukup · Přidat komentář

This illustration is a job I did for the Czech magazine VTM Science. The illustration was featured on the cover as well as being the main illustration for one of the articles inside. The article dealt with the Czech super glider project named ICADA whose goal is pretty ambitious: to fly the glider around the world. The glider has no engine and once it is airborn it will not land until it has reached its final landing site. In this tutorial I will not only focus on showing images illustrating the making of this illustration in C4D but rather show you how the project was approached and shaped as I find this to be more interesting,

Jak se rodí větroň - 2. díl

10.7.2008 · Autor: Milan Soukup · Počet komentářů: 2

V prvním díle jsem vám ukázal, jak jsem dostal pžes peripetie zadání až k neotexturovanému modelu. Dnes obrázek dokončím.

Jak se rodí větroň - 1. díl

1.7.2008 · Autor: Milan Soukup · Počet komentářů: 4

Obrázek větroně není můj soukromý projekt. Je to práce na zakázku. Obrázek byl vytvořen konkrétně pro titulní stranu časopisu VTM Science, a měl upozornit na článek uvnitř čísla. Ten článek se týká českého projektu ICADA, který si neklade za cíl nic menšího, než oblet světa bez mezipřistání v bezmotorovém letadle (větroni). Na následujících řádcích bych vás rád seznámil, ani ne tak s přesným postupem pri tvorbě obrázku, jako spíše se zákulisím jeho vzniku, protože si myslím, že celý projekt je hodně zajímavý.

Když umře myš, materiály a rendering a postprodukce

16.5.2008 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Máme připravené všechny objekty a poslední výzvou která před námi je samotný vzhled objektu, tedy povrchy, světla a také rendering. A tím je dané dnešní téma. Nemusíme se ale obávat, bude opravdu velmi prosté. Přesto bude dnešní díl masivní a hutný.

Když umře myš, kabel, uzlík a větev

9.5.2008 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Od minulých dílů máme připravené oba hlavní objekty, ze kterých se myš skládá. Tedy objekt myši samotné i její PS2 koncovky. Dnes budeme pokračovat další neodmyslitelnou součástí, kabelem a také větví, na které myš oběsíme. A také vytvoříme uzel, i když jen a pouze stylizovaně.

Když umře myš, PS2 konektor

2.5.2008 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Od minula máme vytvořené základní těleso myši a tak dnes budeme pokračovat dalšími modelačními pasážemi, kterými vytvoříme to, co k představě počítavé myši ještě chybí. Tedy zejména PS2 koncovka myši.

Když umře myš, modelování

24.4.2008 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Je to vždycky smutná událost, ale opouštění starého známého pro nové je v oblasti počítačové grafiky, ba vlastně celého IT vlastně typické. Takže co kdybychom si v CINEMĚ 4D udělali takový trochu veselý obrázek myši, která již nedokázala zvládnout nápor nových periferií. Jak jejích mladších a vyvinutějších družek, tak například tabletu. Téma pro malý a jednoduchý veselý obrázek jako dělané…

Přihlášení uživatele