Články na téma Světla a rendering

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 124 článků. Stránka 4 z 13.

CINEMA 4D Net Render – aneb jak si ušetřit čas

30.11.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Je naprostou pravdou, že síťový výpočet CINEMY 4D v podobně ex modulu Net Render je hodně fousatý. Jiný nemáme, má své mouchy, na druhou stranu pořád jej lze využívat a může hodně pomoci. Otázka je, jak se používá. To odkryje dnešní návod...

IRay pro CINEMU 4D – kontakt navázán...

22.11.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

CINEMA 4D už dávno není popelkou. Ostatně pravdou je, že ani ostatní aplikace se už nechrání nedobytným kódem a externí nástroje nabízející své možnosti skrze jednotlivé platformy rostou jako houby po dešti. Že je ale Mental Ray pro CINEMU 4D, je přeci jen svým způsobem výjimečné. Už proto, že Mental Ray byl doménou nástrojů dnes pohříchu vlastněných Autodeskem. To ale neplatí. Použít jej mohou i uživatelé CINEMY 4D a užití to může být velmi příjemné.

CINEMA 4D – simulace tepelné výměny

1.11.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Částice mohou být velmi mocným pomocníkem. Na druhou stranu je pravdou, že v CINEMĚ 4D chybí nativní systém pro fluidní simulace i když máme celou škálu pluginů, které tuto problematiku řeší. Můžeme si ale, při vhodném kombinování, pomoci i jinak a efekt simulovat. Určitě ne tak dokonale, pro mnoho užití ale dostatečně.

CINEMA 4D R14 – import do Adobe Photoshop Extended

25.10.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

CINEMA 4D se nám proměnila opravdu v mnoha ohledech a,el jsou i takové změny, které jsou prevním pohledem snadno přehlédnutelné. Jako například možnost výměny dat s Adobe Photoshopem. Ne snad ve smyslu BodyPaintu 3D, tam o tom víme již mnoho let, ale ve smyslu importu 3D dat do Adobe Photoshopu.

Osvětlení interiéru – koncepce osvětlení

22.6.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Osvětlení interiéru je poměrně zásadní technia, kterou by si měl osvojit, alespoň částečně každý, kdo potřebuje interiéry osvětlovat. Samozřejmě že v CINEMĚ 4D. K dispozici totiž máme dvě možné techniky a množství nastavení. Kterou techniku použít a která nastavení? Odpověď není nikdy jednoduchá, ale jistá vodítka bychom si dát mohli

Arion od RandomControl, letmé seznámení s renderovacím systémem

17.5.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 36

Pryč jsou ty doby, kdy nebyl CINEMĚ 4D k dispozici externí renderovací software. Dnes jich máme, skoro nepočítaně. Však jen z patra můžeme jmenovat VRay, MentalRay, Rendermana a jeho klony (3delight, Air), Indigo, Luxrender, Thearender, Octane, Maxwellrender, Fryrender a, možná jsme skoro zapoměli, hybridní Arion od RandomControl. Unbias řešení pracující jak na CPU, tak grafické kartě s čipem NVidia podporující technologie CUDA. Vesrkze unikátní systém.

CINEMA 4D tipy a triky, jak na sklo (2)

4.5.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

V díle minulém jsme si spolu vyzkoušeli jedno z možných řešení, jak si připravit scénu vizualizace skla. Dnešní díl ve značné míře navazuje, přesto je poněkud jiný. Scéna i její koncept je naprosto odlišný, jedná se o klasickou scénu produktového designu která není nepodobná jednomu z největších výrobců pivního skla...

CINEMA 4D tipy a triky, jak na sklo (1)

29.3.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 6

Vím, že jsme velmi podobné téma řešili již jednou. Ale také je pravdou, že se stejné téma zase a znova objevuje jak olej na vodě a je tedy nasnadě, že bychom jej měli pokrýt také videem. V tomto semináři se tedy soustředíme na několik zásadních prvků konstrukce scény se sklem a zjistíme, že pro pěkně vypadající sklo není ani tak potřeba osvětlení, jako odrazů. Ty jsou totiž v takovém případě opravdu zásadní...

Rychlý start v extra rychlém přehledu

9.3.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Kolegové z Digital Media měli, na závěr našeho seriálu, ještě jeden extra požadavek. Pro potenciální klienty CINEMY 4D předvést, jak od modelu až k vizualizaci a to za využití křivek. A to na tématu známé prodlužky. Jak by to tedy vypadalo, pokud by vše vzniklo za 5 minut?

CINEMA 4D R13 rychlý start - díl 5 (multipass, 16 kontra 32 bitová hloubka)

22.2.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Samotným výpočtem práce na scéně nezřídka nekončí. Navazuje na ní post produkce a je jistě dobré vědět, jak si ve 3D aplikaci připravit pro tuto post produkci půdu. Zjistíme totiž, že kde je u standardní fotografie nutno množství ruční práce, je v případě 3D aplikace situace mnohem mnohem příjemnější. Pokud si tedy pomůžeme a potřebná data vygenerujeme předem.

Přihlášení uživatele