Články na téma Animace

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • >>
  • Zobrazeno 65 článků. Stránka 4 z 7.

Rigging, skinnig, binding, ... uff, a co je to ten character setup ?

3.12.2007 · Autor: Vladislav Mikluš · Počet komentářů: 6

S aktualizací Cinemy 4D R10.5 přichází i aktualizace modulu Mocca 3.1 k němuž jako v úvozovkách „malý“ bonus dostanete na samostatném DVD nosiči ucelenou řadu video návodů s nastavení postavy pro animaci, anglicky character setup. Autorem těchto návodů je parta známého francouzského animačního studia Wipix.

Je libo řetěz? Či alespoň řetízek? Část druhá

6.11.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Není již pro nás problém vytvořit dostatečně přesně zavěšenou křivku pomocí modulu MOCCA a jeho systému Clothilde, ale stále se jedná jen o křivku „statickou“, kterou bychom poměrně složitě animovali. Ideální by bylo připravit si automatický systém, který by všechny kolizní události křivky řešil automaticky. Úkol pro dnešní část.

CINEMA 4D R 10.5 podruhé!

16.10.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

V minulém díle jsme se spolu prošli po novinkách, které jsou z oblastí modelování, pracovního toku a BodyPaintu 3D. Dnes se podíváme na to, co se ještě v CINEMĚ 4D objevilo v dalších částech programu a modulu MOCCA.

C.O.F.F.E.E bez kofeinu…Proměnné, datové typy a operátory (1)

21.8.2007 · Autor: Jiří Doseděl · Počet komentářů: 6

V minulém článku jsem říkal, že budeme dále pracovat již s něčím zajímavějším. Podíváme se tedy na stavební kameny jakéhokoliv zdrojového kódu – proměnné. Naučíme se je vytvářet a pracovat s nimi pomocí operátorů.

Add the sea – speciální objekty

19.4.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

V minulých článcích jsme se podívali na objekty, které jsme pracovně zařadili do „základních“ s tím, že se poměrně snadno používají a také často používají. Plugin ale obsahuje slušný výčet specialit ne možná pro každý den, ale o to zajímavějších…

Add the Sea Reloaded – základní objekty

12.4.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Již máme nějakou tu zkušenost s pluginem Add the Sea, takže dnešním programem je prohlubování znalostí možností tohoto nástroje ve formě výčtu základních objektů a jejich možností.

Add the Sea Reloaded – základní informace

5.4.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Kapky dopadají na vodní hladinu a mystické soustředné vlny se postupně šíří do svého okolí, překrývají se a čeří, jak dorážejí na bok ukotvené loďky pohupované mírnými vlnami. Voda v mnoha podobách, svým pohybem mystická a kolébající, svou silou ničivá… Jak ovládnout její hladinu. Pokud máme správnou páku k ruce, lze vše, možná i vodu ovládnout.

Nebojme se XPressa po desáté - ozubený převod

13.3.2007 · Autor: Milan Soukup · Přidat komentář

XPresso. Nástroj s poněkud nezáviděníhodným postavením. Uživatelé Cinemy 4D, kteří přičichli k programování, ho považují za zbytečně hloupý a zmatený. A těm ostatním pro změnu připadá příliš programátorský. V dnešní, velmi jednoduché, ukázce se pokusím zlepšit pohled na XPresso.

Skryté a užitečné, simulace pseudointeligentních kolizí

9.3.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Když jsem poprvé spatřil možnosti pluginu Drive, srdce se mi zachvělo a dech zkrátil. Sice to je mimo mou oblast zájmu, ale takovéhle animace a hlavně komplexnost chování, to je úžasné. To se mi ještě nesnilo o tom, že vlastně zcela náhodou objevím způsob, jak uvedené simulace do jisté omezené míry vytvořit a to pomocí vlastních nástrojů Maxonu. A při tom velmi snadno.

MoGraph z praktického pohledu, objekty Klonování a Matice

3.3.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

MoGraph obsahuje z pohledu uživatele dva velmi podobné objekty, které možná nejsou na první pohled příliš dobře odlišitelné. Objekty Klonování a Matice. V čem spočívá jejich základní rozdíl a jak jejich odlišnost můžeme využít si vyzkoušíme v tomto dalším jednoduchém článku. A možná budete překvapeni, jak se dneškem změní Váš pohled na částicové systémy CINEMY 4D…

Přihlášení uživatele