Články na téma Xpresso

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • >>
  • Zobrazeno 35 článků. Stránka 4 z 4.

Pásová výchova - XPresso

2.11.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Nikdy není od věci, pokud se věci dějí tak jaksi mimovolně. Bez námahy. Nemluvíme ale při tom o případech, kdy se zcela mimovolně zrovna řítí lavina z kopce, pod kterým právě stojíme. Pokud tedy jde o zautomatizování události pozitivní, pak v oblasti CINEMY 4D máme k ruce skvělý nástroj, XPresso.

Zkrocení času v CINEMĚ 4D a technologii XPresso, 2 díl

10.6.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

V minulém díle jsme práci zakončili v okamžiku, kdy jsme měli čas v číselné podobě a jeho hodnota byla odvozena z odehraných snímků animace. Dnes si čas převedeme na ručičkové hodiny a také vytvoříme ovládací prvky, kterými budeme hodiny nařizovat.

Zkrocení času v CINEMĚ 4D a technologii XPresso, 1 díl

1.6.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Pomocí technologie XPresso si vytvoříme komplexní chování, kterým budeme generovat naprosto reálné a plně automatické chování chodin a to jak digitálních, tak ručičkových. Vytvoříme tedy hodiny, které se budou chovat naprosto nezávisle a při výrobě animace nebude potřeba tyto hodiny dále editovat. Vždyť Čas plyne sám....

A přece se točí… (díl druhý)

14.5.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Základním klíčem ke kvalitní animaci je dobrá synchronizace pohybů objektů ve scéně. A při tom platí, že čím méně pohybů musíme nastavit ručně, tím lépe. Ideální je, když se pohyby vytvoří sami, automaticky, při pohybu nějakého základního objektu. Vytvoříme si tedy základní chování XPresso, které bude definovat rotaci kol při pohybu automobilu.

A přece se točí… (díl první)

12.5.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Základním klíčem ke kvalitní animaci je dobrá synchronizace pohybů objektů ve scéně. A při tom platí, že čím méně pohybů musíme nastavit ručně, tím lépe. Ideální je, když se pohyby vytvoří samy, automaticky, při pohybu nějakého základního objektu. Vytvoříme si tedy základní chování XPresso, které bude definovat rotaci kol při pohybu automobilu.

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • >>
  • Stránka 4 z 4.

Přihlášení uživatele