Články na téma Moduly a pluginy

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 223 článků. Stránka 4 z 23.

CINEMA 4D R15, evoluce – rychlý přehled, sculpting

12.8.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Další oblastí ve které byly Maxon připraveny poměrně významné změny je sculpting. Sice máme jen jeden nový nástroj, ale nástroj podstatný a mimo to se značně rozšířili možnosti nanášení. Vylepšené byly masky a dále máme další skvělé možnosti pro promítání povrrchů a smyetrii sculptu. Zanedbatelné? Ne, určitě ne.

MoGraph, asi to nejlepší,co nám CINEMA 4D nabízí a nedestruktivní modelování

18.7.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Léto je v plném proudu. Skoro každý tuší, co by to pro nás mohlo znamenat. Pro mne osobně to ale je období značné pracovní činnosti, což je jen dobře. V rámci této praxe jsem měl možnost spolupracovat na několika zajímavých projektech, pro které jsem připravil značné mnoství rigů. A znova jsem si ověřil známou skutečnost, že pokud má CINEMA 4D opravdu silný nástroj, pak je to MoGraph. Nejenom pro animace, ale zejména pro nedestruktivní modeling. A to i velmi komplexních objektů, jakými mohou být různá drážní tělesa...

Alternativy... Střih, video, VFX

13.6.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

Jestli je pozice Adobe v oblasti zpracování obrazu poměrně jistá, pak v oblasti střihu, videa a VFX mám pocit, že to má Adobe podstatně těžší. After Effects a Premiere nejsou špatné aplikace, v oblasti high end produkce se ale neuplatňují a i v oblasti střední produkce mají ostatní co nabídnout. Pojďme se tedy na vyzyvatele podívat zblízka.

CINEMA 4D, částice, vykreslení, deformace

31.5.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

CINEMA 4D je v jistém smyslu nástrojem kombinací. Velmi mnoho efektů lze simulovat bez speciálních nástrojů či pluginů, prostě jen tím, že vhodně promícháme různé ingredience programu. Dnešní návod je toho důkazem. Tématem je efekt elektrického výboje.

Cesar Vonc – Sélections Supplétives pro CINEMU 4D

9.5.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Že vám titulek nic neříká? Po přečtení článku a shlédnutí videa bude. Cesar Vonc je vynikající umělec, alespoň mně se to tak jeví, ale mimo to je i vlemi schopný programátor a produkuje celou řadu vynikajících skriptů a nástrojů. Jedním z nich je také sada pojmenovaná Sélections Supplétives. Soubor výběrových nástrojů, které doplňují již tak vynikající možnosti výběrů CINEMY 4D.

Adobe Photoshop, zpracování dávky

16.5.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Z mnoha důvodů se může stát, že potřebujeme zpracovat nějaká data v dávce. Opakovat stále stejné příkazy v opakujících se sekvencích stále dokola na desítkách a nebo stovkách souborů. V takovém případě má Adobe Photoshop velmi rychlé řešení. A praxe ukázala, že efektivní...

XFrog, v hustém porostu

22.4.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 7

Do konce měsíce, přesněji úterý 30.4., mají u společnosti XFrog velmi zajímavou slevu na svůj generátor rostlin XFrog (nejenom pro CINEMU 4D), ale také poskytují zdarma perfektní katalog více než 3 desítek druh rostlin, v různých stavech vzrůstu a tvaru. Pro architektonické vizualizace vyborná věc.

CINEMA 4D a Cindigo – některé tipy, které by se mohly hodit

3.4.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Unbias renderovací enginy jsou většinou navržené tak, aby byly snadné k použití. A většinou je jejich nastavení snadnější než u komplexních optimalizovaných systémů typu VRay a podobně, ale i ony mohou být v jistých drobnostech složitější na použití. Stejně tak i Indigo. V dnešním semináři si tak projdeme několik těchto zákoutí, které by se vám snad mohly při studiu tohoto enginu přijít vhod.

CINEMA 4D a After Effects

4.4.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 12

Jak bude vypadat nové propojení mezi CINEMOU 4D a aplikací Adobe After Effects prezentuje na svém kanálu vimeo John Dickinson. Edit: přidali jsme také odkaz na Cineversity! Edit 2: mimo to Maxon spustil nové stránky http://landingpage.maxon.net/?lang=en#

OctaneRender pro CINEMU 4D ohlášen!

22.3.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 12

Máme pro vás velmi zajímavou zprávu. Pro CINEMU 4D byl uvolněn plugin integrující renderovací systém OctaneRender™ přímo do CINEMY 4D. Plugin byl vyvinut nezávislým tureckm vývojářem Ahmetem Oktarem, který vytvořil plně integrované řešení v nám tak známém prostředí.

Přihlášení uživatele