Články na téma Redakční zprávy

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 111 článků. Stránka 4 z 12.

3D-Coat V3 uvolněn!

12.6.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Kijev, 9. června 2009 byla uvolněna nová verze R3 aplikace 3D-Coat, obsahující nové nástroje pro volumetrické voxel modelování, per pixel nanášení, přepracované rozhraní, vylepšené nástroje pro retopologizaci objektů, systém renderingu a mnoho dalšího...

Zajímavé projekty - červen 2009

3.6.2009 · Autor: Stanislav Szkandera · Přidat komentář

Sešlo se nám několik zajímavých videí a ukázek od uživatelů CINEMY 4D z celého světa, o které se s vámi chci podělit. Pro potěšení a především pro inspiraci.

Když už plugin, tak česky, česky Lumen 2?

10.2.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Je asi poměrně obvyklé, že úterý věnuji zprávám o nových technologií a zprávám redakčním. A někde na pomezí těchto zpráv je také toto upozornění, že pro Vás máme lokalizovanou verzi skvělého plugnu Chrise Montesana Lumen 2, pluginu, který mne v mnohém přesvědčil o tom, že hranice mezi systémovým nástrojem a skutečnou nezbytností jsou velmi úzké.

Promoakce Adobe, české CS4

24.11.2008 · Autor: Stanislav Szkandera · Přidat komentář

Firma Adobe si na konec roku nachystala řadu promoakcí, uvedení českých verzí CS4, dodávky studentských verzí CS3 s nárokem na free upgrade na CS4 atd. A protože koncem roku bývá docela chaos, připravili jsme krátké shrnutí všeho relevantního pro naše uživatele, abyste něco nepropásli.

VrayforC4D, seznam vylepšení

20.11.2008 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 8

Skupina osob zodpovědných za VRay pro CINEMU 4D vydala dlouho očekávánou a bohužel také dlouho slibovanou aktualizaci svého systému, označeného jako verze 1.1. Přinášíme Vám překlad výčtu novinek zahrnutých do této verze.

MoXPig 1,8, kosmetické změny, ale i novinky

16.9.2008 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

S příchodem nové verze CINEMY 4D R11 jsem se odhodlal mírně přepracovat svůj objekty MoXPig a to jak z pohledu úpravy kabátku větších objektů MoXPig a MoXPig light, tak z pohledu nových objektů určených pro osvětlení i v oblasti modelování...

C4Dexchange.com – nový download server!

2.9.2008 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 12

Již delší dobu jsme slibovali, že něco uděláme s naším download systémem. A skutečně se stalo, udělali jsme. Nejsme ještě zcela hotovi, ale přesto jsme již v situaci, kdy jsme jej mohli spustit a tak jsme jej také spustili. A v čem že jsou ty změny? Je plně otevřený pro každého, kdokoliv může přidat jakýkoliv objekt a tak se může stát výměna dat pro CINEMU 4D skutečně živým tématem.

CINEMA 4D R11, tou správnou cestou - aktualizováno 13.8.2008, 20:35

13.8.2008 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 36

Jestli je nějaké označení opravdu vhodné pro tuto novou verzi, pak to je označení „toužebně očekávaná“. Zcela přepracovaný systém globální iluminace je klíčem a pravým požehnáním pro naprostou většinu uživatelů a posouvá tak jejich možnosti do zcela nových sfér a to bez toho, že by museli využívat externí renderovací systém (VrayforC4D, finalRender stage 2).

FAQ na přání, díl třetí

29.7.2008 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Po poměrně delší odmlce se vracíme k otázkám, které se táhnou naším serverem jak červená niť. A na jejím konci hrdina, či Minotaurus, kdo ví, když potaháme za nitku, kdo se objeví. A co na visí na niti? Otázka hardware a post efektů.

The Birth of the Stratoglider

14.7.2008 · Autor: Milan Soukup · Přidat komentář

This illustration is a job I did for the Czech magazine VTM Science. The illustration was featured on the cover as well as being the main illustration for one of the articles inside. The article dealt with the Czech super glider project named ICADA whose goal is pretty ambitious: to fly the glider around the world. The glider has no engine and once it is airborn it will not land until it has reached its final landing site. In this tutorial I will not only focus on showing images illustrating the making of this illustration in C4D but rather show you how the project was approached and shaped as I find this to be more interesting,

Přihlášení uživatele