Články na téma Videotutoriály

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 174 článků. Stránka 4 z 18.

Chamfer Maker pro CINEMU 4D je zpět!

18.12.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

A je ještě lepší! Už nimochodem proto, že má další nový režim který vychází z nových možností zaoblení CIENMY 4D. Ale podstatné je něco jiného, a to holá skutečnost, že je plugin překompilovaný pro CINEMU 4D R15 jako takovou. Protože je prostě užitečný. Jak moc si ukážeme praktické demonstraci, modelování kuchyňské linky...

Pečení holuby a božská mana v jednom! zn. zdarma a hned

10.12.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 5

Tady bych pána i paní poprosil kapkou krve o stvrzenčíčku. Čekáte podraz? Nečekejte, nekoná se. Naopak se koná představení a praktická demonstrace nejlepšího zdarma pluginy CINEMY 4D, na které můžete momentálně narazit. Pluginu, který je nejenom skvělý, ale který je ještě skvělejší. Zní to jako jedno a totéž? Také to tak je, jen mi přišlo, že CMNodes je nutné uvést s opravdu velkým humbukem. Tedy CMNodes, CMNodes....

CUDA Iray, 2x GeForce Titan, i7 4930 a já :)

6.12.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

4.12.2013 jsem měl na SPŠ Na Třebešíně v Praze 10 přednášku, či lépe řečeno prezentaci, o jejich nové stanice Prestigio určené pro CUDA unbias renderer IRay pro CINEMU 4D. Záznam skoro celé přednášky vám předkládáme v níže uvedeném článku.

CINEMA 4D tipy a triky, nastavení textury podle velikosti UV a že by nová sada UV nástrojů?

3.12.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Nemáte, stejně jako já, pocit, že se UV editor BodyPaintu 3D nějak moc nemění po celá léta? Máte pravdu, nemění, ale, občas to nemusí až tak vadit. Jak to? Protože je možné jej modernizovat i jinak a to docela výkoně. Mimo to si předvedeme, jak zjistit finální velkost textury podle UV souřadnic.

Adobe Premiere – renderingem 3D scény to leckdy nekončí (02)

15.11.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Druhý díl úvodního návodu na používání aplikace pro střih videa Adobe Premiere CC. A jelikož se jedná o díl druhý, tak samozřejmě půjdeme hlouběji, jakkoliv vše stále zůstává v začátečnické rovině. A věřte, není to až tak složité...

Adobe Premiere – renderingem 3D scény to leckdy nekončí (01)

24.10.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

A nouze naučila Dalibora housti. Jak tak seděl ve věží, měl dvě možnosti. Sedět a dloubat do podlahy, nebo se alespoň trochu zabavit a něco se naučit, jakkoliv to nebylo této postavě z pověsti ke konci nic platné. To mně ano. Byl jsem nucen stříhat, docela dost a tak se mohu podělit o úvod do používání aplikace Adobe Premiere CC.

CINEMA 4D R15 – úvod do scriptování

24.9.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

Co mám opravdu rád na Adobe Photoshopu jsou akce a dávky. Ono, je pravdou že nejenom Photoshop tyto technologie ovládá (míněno z bitmapových editorů), z patra mne napadá Photoline). V oblasti CINEMY 4D je situace samozřejmě trochu komplikovanější už kvůli komplexnosti aplikace a také několika různým možnostem, jak automatizaci zpracovat. Od XPressa, přes Python až po Coffee. My použijeme Coffee....

CINEMA 4D R15, technický sculpting

18.9.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Již jsme si předvedli všechny možné novinky CINEMY 4D R15, možná že je na čase se podívat také na klasické návody jak novinky využít. A zrovna se mi nyní naskytla příležitost řádně provětrat několik nových „drobností“, které jsou implementované ve sculptingu. Určitě vám praktická ukázka také přijde vhod, on totiž sculpting není jenom na sochání...

Profesionální grafické karty FirePro řady W, dnes W5000

4.9.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Již dávno neplatí, že by zde byl jen jeden výrobce profesionálních grafických karet. Stávající generace těchto karet je v případě AMD i NVidia vyráběna shodně 28 nm procesem a jedná se, v obou případech, o produkty velmi zajímavé. Měli jsme příležitost oťuknout Quadro K5000 a dnes se podíváme na nejslabšího zástupce karet AMD FirePro řady W označené W5000. Malá karta velkých možností. Ale nejenon o tom je tento článek. Berte jej jako první díl srovnávacího seriálu celé řady karet AMD FirePro W...

CINEMA 4D R15, Správce textur

31.8.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

Jednu novinku nové CINEMY 4D R15 by jeden skoro přehlédl. Kdo je zvyklý se dívat mezi nástroje, k modelingu, či do materiálů, by ji minul zcela jistě. Je to totiž jen nové okno, které má ale velký význam. A to nejenom při vyhledávání textur, které se kamsi poztrácely...

Přihlášení uživatele