Články na téma Technologie

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 133 článků. Stránka 4 z 14.

CINEMA 4D a renderovací technologie – unbias enginy

31.1.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Zapomeňte na optimalizace, vše nechejte na brutálním výkonu. Výsledek bude perfektní, pravda, pokud budete mít dostatek trpělivosti. Na druhou stranu, většinou jsou kladeny nižší nároky na znalosti uživatelů a výsledek je blízko tvrzení – perfektní, absolutně perfektní.

Pečení holuby a božská mana v jednom! zn. zdarma a hned

10.12.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 5

Tady bych pána i paní poprosil kapkou krve o stvrzenčíčku. Čekáte podraz? Nečekejte, nekoná se. Naopak se koná představení a praktická demonstrace nejlepšího zdarma pluginy CINEMY 4D, na které můžete momentálně narazit. Pluginu, který je nejenom skvělý, ale který je ještě skvělejší. Zní to jako jedno a totéž? Také to tak je, jen mi přišlo, že CMNodes je nutné uvést s opravdu velkým humbukem. Tedy CMNodes, CMNodes....

Adobe Premiere – renderingem 3D scény to leckdy nekončí (02)

15.11.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Druhý díl úvodního návodu na používání aplikace pro střih videa Adobe Premiere CC. A jelikož se jedná o díl druhý, tak samozřejmě půjdeme hlouběji, jakkoliv vše stále zůstává v začátečnické rovině. A věřte, není to až tak složité...

MAXON CINEBENCH R15 je k okamžité dispozici

30.9.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Nová generace benchmarku, založená na stávající verzi CINEMY 4D, nabízí přesné výkonností testy nejmodernějších procesorů a grafických karet v podmínkách reálného využití!

CINEMA 4D R15, technický sculpting

18.9.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Již jsme si předvedli všechny možné novinky CINEMY 4D R15, možná že je na čase se podívat také na klasické návody jak novinky využít. A zrovna se mi nyní naskytla příležitost řádně provětrat několik nových „drobností“, které jsou implementované ve sculptingu. Určitě vám praktická ukázka také přijde vhod, on totiž sculpting není jenom na sochání...

CINEMA 4D R15, Správce textur

31.8.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

Jednu novinku nové CINEMY 4D R15 by jeden skoro přehlédl. Kdo je zvyklý se dívat mezi nástroje, k modelingu, či do materiálů, by ji minul zcela jistě. Je to totiž jen nové okno, které má ale velký význam. A to nejenom při vyhledávání textur, které se kamsi poztrácely...

CINEMA 4D R15, práce s křivkami a nástrojem Zaoblení

23.8.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Než se vrhneme na další novinky CINEMY 4D R15, podívejme se na něco jiného. Při jedné zakázce a spolupráci s kolegou jsem narazil na to, že ne vždy je zcela zřejmé jak postupovat při modelování některých opravu elementárních věcí, jak funguje segmentace křivek, Phong a hlavně jak si pomoci výtečným nástojem Zaoblení, který jsme dostali do vínku CINEMY 4D R15.

CINEMA 4D R15, evoluce – rychlý přehled, sculpting

12.8.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Další oblastí ve které byly Maxon připraveny poměrně významné změny je sculpting. Sice máme jen jeden nový nástroj, ale nástroj podstatný a mimo to se značně rozšířili možnosti nanášení. Vylepšené byly masky a dále máme další skvělé možnosti pro promítání povrrchů a smyetrii sculptu. Zanedbatelné? Ne, určitě ne.

CINEMA 4D R15, evoluce – rychlý přehled, oblast výpočtů

24.7.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

CINEMA 4D posledních několik verzí víceméně revoltovala, určitě se vyvíjela a to velmi výrazně. V tomto porovnání je CINEMA 4D R15 svým způsobem jiná. Nenajdeme zde žádného univerzálního hrdinu, který by symbolizoval posun a vývoj. Zastoupí jej ale několik vynikajících týmových hráčů, kteří snad více než dříve mohou potvrdit přísloví: ve dvou (ve více) se to lépe táhne. Dnešní rychlý přehled zaplníme ukázkami změn ve výpočtu.

MoGraph, asi to nejlepší,co nám CINEMA 4D nabízí a nedestruktivní modelování

18.7.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Léto je v plném proudu. Skoro každý tuší, co by to pro nás mohlo znamenat. Pro mne osobně to ale je období značné pracovní činnosti, což je jen dobře. V rámci této praxe jsem měl možnost spolupracovat na několika zajímavých projektech, pro které jsem připravil značné mnoství rigů. A znova jsem si ověřil známou skutečnost, že pokud má CINEMA 4D opravdu silný nástroj, pak je to MoGraph. Nejenom pro animace, ale zejména pro nedestruktivní modeling. A to i velmi komplexních objektů, jakými mohou být různá drážní tělesa...

Přihlášení uživatele