Články

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 758 článků. Stránka 5 z 76.

CINEMA 4D, vizualizační řešení CAD, post produkční úprava obrazu

18.4.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Samotný výpočet není často tím posledním, co je nutné učinit při tvorbě kvalitní vizualizace. Většinou, či vlastně skoro vždy následuje ještě konečná úprava obrazu v nějaké další, pro to vhodné, aplikaci. Obvykle v Adobe Photoshopu. Nebude to však nikterak složité, protože CINEMA 4D nám připravila všechna data, vrstvy, které budeme potřebovat...

NVidia se dotýká budoucnosti, střípky týkající se CG z NVidia GPU technology conference

28.3.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Na GPU Technology Conference byly před několika dny uvedeny novinky a vize společnosti NVidia, které se v plné míře mohou dotknout jak současné, tak hlavně budoucí produkce. Zejména v oblasti výpočetní. Určitě by nebylo dobré tyto novinky minout! A nejenom to, na stejné konferenci byl ohlášen také nový Octane 2.0!

Tipy a triky, jak renderovat křivky v CINEMĚ 4D

27.3.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

To že lze v CINEMA 4D renderovat křivky a další elementy pomocí modulu Sketch and Toon je známou skutečností a osobně považuji SaT modul a za jeden z nejlepších (jakkoliv by si zasloužil zrychlit) efektů, který CINEMA 4D nabízí. Přesto můžeme kživky renderovat i jinak a i tento postup je velmi zajímavý. Je extrémně rychlý, umožňuje takřka plnou integraci křivek do scény (stíny, odlesky a pod) a přitom je stále pod naší plnou kontrolou...

CINEMA 4D, vizualizační řešení CAD systémů a mnoho dalšího

20.3.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Dnešní CAD systémy nejsou díky aktivitě mnoha vývojářských společností jen konstrukčními systémy, ale umí si v mnoha ohledech poradit i s koncovou vizualizací. Otázkou však je, zda jsou nabízené technologie dostatečné v dalších navazujících otázkách. Například post produkce (úpravě výsledného obrazu), pokročilých animací a mnoho dalšího. Kde již CAD ani přídavné doplňky nestačí, hravě vše potřebné vyřeší CINEMA 4D. Od nastavení scény, přes výpočet, přípravu post produkce a všechny představitelné anmimace.

Thea render pro CINEMU 4D

27.2.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

Se všemi možnými renderery se poslední dobou vyloženě roztrhl pytel. Na stranu druhou, Thea render není nástroj vyloženě nový. Nově je ale k dispozici pro CINEMU 4D a tak by možná nebylo úplně od věci se podívat, jak tento zajímavý engine pracuje. A pracuje poměrně dobře, i když... Své mušky to má. Je to první uvolněná verze a tak lze často i odpustit. Doufejme jen, že se vývoj nezastaví!

AMD se snaží v profi segmentu i v PR (a C4D jako bonbonek)

14.2.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Pokud je v současné době v oblasti hardware situace skutečně velmi vyrovnaná, je to zejména v poli grafických karet. Pravda, Intel oběma hlavním hráčům část trhu ubírá díky integrovaným GPU s označením HD u svých procesorů, ty ale rozhodně nestačí pro náročnější nasazení. A tak se zdá, snaží se NVidia i AMD si upevnit pozici zejména v oblastech náročnějších řešeních, jakým je i profesionální segment. V tomto segmentu je Nvidia zavednou značkou.AMD tím, kdo vyzývá...

CINEMA 4D Proximal shader, skrytá a hodně šikovná hračka

12.2.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Že jsme již dlouho nedělali nějaký ten klasický tutoriál? Dnes to trochu spravíme a vyzkoušíme si velmi zajímavý shader. Shader, který umí opravdu hodně a hodně věcí.Cože to umí? Kolize. Vlastně, mapu kolizí. A tuhle mapu, jářku, můžeme používat mnoha způsoby. A nejenom to. Prostě se s tím dá kouzlit až nečekaně.

Thea Render pro CINEMU 4D

5.2.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Řečtí Solid Iris Technologies konečně vydali intergraci svého vynikajícího a velmi robustního renderovacího enginu Thea render pro CINEMU 4D! Vlastníte GPU NVidia? Pak jste na správné adrese, Thea je obrovsky robustní nástroj oplývající mnoha technologiemi non unbias i unbias výpočtů včetně unbias výpočtů za využití GPU s podporou CUDA!

CINEMA 4D a renderovací technologie – unbias enginy

31.1.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Zapomeňte na optimalizace, vše nechejte na brutálním výkonu. Výsledek bude perfektní, pravda, pokud budete mít dostatek trpělivosti. Na druhou stranu, většinou jsou kladeny nižší nároky na znalosti uživatelů a výsledek je blízko tvrzení – perfektní, absolutně perfektní.

CINEMA 4D a renderovací technologie (biased)

27.1.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

V minulém díle rozboru renderovacích tech si stanovili základní kritéria, podle kterých můžeme technologicky jednotlivé renderovací enginy členit. Dnešní díl je již konkrétní, uvedeme si většinu non unbias a hybridních enginů, které jsou k dispozici a nebo případně budou v krátké době...

Přihlášení uživatele