Články na téma Speciality

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 116 článků. Stránka 5 z 12.

Wacom Cintiq 13HD, když je Cintiq osobní...

27.5.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Wacom je synonymem pro tablety, grafické tablety. Tedy ultimativní polohovací zařízení, které kdo okusí, většinou nepustí z ruky. Pro Wacom je klíčovým produktem a vlajkovou lodí řada Intuos, ale Cintiq je přeci jen dál. Je etalonem možností, kreativity a nejvyšší možné přirozenosti práce. Není nic přirozenějšího, než pracovat přímo v místě. Nikoliv zprostředkovaně kdesi vedle, ale přímo na obrazu. A to Cintiq nabízí. S kvalitou od Wacomu.

CINEMA 4D a Cindigo – některé tipy, které by se mohly hodit

3.4.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Unbias renderovací enginy jsou většinou navržené tak, aby byly snadné k použití. A většinou je jejich nastavení snadnější než u komplexních optimalizovaných systémů typu VRay a podobně, ale i ony mohou být v jistých drobnostech složitější na použití. Stejně tak i Indigo. V dnešním semináři si tak projdeme několik těchto zákoutí, které by se vám snad mohly při studiu tohoto enginu přijít vhod.

OctaneRender pro CINEMU 4D ohlášen!

22.3.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 12

Máme pro vás velmi zajímavou zprávu. Pro CINEMU 4D byl uvolněn plugin integrující renderovací systém OctaneRender™ přímo do CINEMY 4D. Plugin byl vyvinut nezávislým tureckm vývojářem Ahmetem Oktarem, který vytvořil plně integrované řešení v nám tak známém prostředí.

CINEMA 4D R14 – globální iluminace a osvětlení interiéru

21.3.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Jsme v závěru, bylo to dlouhé putování, ale dnešním dílem můžeme zcela jednoznačně říci, že popis CINEMY 4D R14 je za námi. A končí tématem, na které se mnozí ptali. Osvětlením interiéru pomocí systému map radiozity a metody QMC.

CINEMA 4D R14, sculpting (1)

24.1.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Novinka co nešla přehlédnout. Novinka? No, už si tuto aktuální verzi zkoumáme přes 4 měsíce, tedy novinka to až tak není. Ale na tom dlouhém výčtu je alespoň patrné, že se jedná o opravdu masivní update. Podíváme se tedy dnes na možnosti sculptování, zejména na obecný způsob práce a nastavení základních parametrů nástrojů.

CV-Artsmart, luxusní import z Adobe Illustratoru

10.1.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 10

CINEMA 4D Days roadshow byly ve znamení demonstrace, že 3D grafika může být velmi přínosná i pro uživatele mající své vlastní domovské cítění v oblastičirého 2D. Hlavně se to samozřejmě týká relkamní oblasti a grafiky. V období Vánoc byly přednesené argumenty podpořené z úplně jiné strany. Serverem Cineversity.com, který přišel s dárečkem, pluginem pro velmi dobrou možnost importu dat Adobe Illustratoru přímo do CINEMY 4D. Ulehčí nám to život, v některých případech zásadně.

Obalový design v CINEMĚ 4D – pytlíček na bonbony od A do animace (01)

13.12.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 17

Jedna z mých přednášek v rámci letošního roadshow měla jednoduché zadání. Ukázat potenciálním a nebo začínajícím uživatelům, zač je toho loket. Ne, vlastně jinak, ukázat, že poměrně rychle mohou ze 3D „vymáčknout“ slušný výsledek který je víceméně připravený pro prezentaci. A co více, klidně i animovaný. To bola taká malá bodka na záver. Když už jsme byli i v té Bratislavě...

CINEMA 4D R14 – import do Adobe Photoshop Extended

25.10.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

CINEMA 4D se nám proměnila opravdu v mnoha ohledech a,el jsou i takové změny, které jsou prevním pohledem snadno přehlédnutelné. Jako například možnost výměny dat s Adobe Photoshopem. Ne snad ve smyslu BodyPaintu 3D, tam o tom víme již mnoho let, ale ve smyslu importu 3D dat do Adobe Photoshopu.

CINEMA 4D R14 aerodynamika

11.10.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

CINEMA 4D R14 má, mimo mnoha jiného, i nový systém pro simulaci aerodynamiky. Přibližnou simulaci, musíme podotknout. Nikoliv komplexní simulaci kopírující skutečný svět. Na druhou stranu, i stávající model je velmi zajímavý a umožňuje vytvářet skutečně zajímavé animace. Chcete například animovat let větroně? Není problém, CINEMA 4D je totiž i letecký simulátor.

CINEMA 4D R14, nové funkce (02) – kalibrace kamery

23.8.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Jednou ze zajímavých novinek CINEMY 4D R14 je nástroj pro srovnání kamery podle fotografie. Tim nemyslím jen prosté zachycení úběžníků a z toho analýza ohniskové vzdálenosti, ale také, pokud to je možné, i základního modulu velikosti scény.

Přihlášení uživatele