Články na téma Komplexní tutoriály

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • >>
  • Zobrazeno 68 článků. Stránka 5 z 7.

Nové DVD, CINEMA 4D R 10.5 - Technické vizualizace

11.3.2008 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 9

Ano, odhlasovali jste si něco jiného. Nejdříve jsem si ale potřeboval vyvázat ruce, prostě mít čistý stůl a tak nakonec přišlo ještě jedno nové DVD předtím, než se vrhnu na BodyPaint 3D, což samozřejmě chystám. Zpět ale k tématu. Dámy a pánové překládám Vám nové DVD zaměřené na ucelený proces technických vizualizací založený na CINEMĚ 4D, Advanced Renderu a také Adobe PhotoShopu...

Návrat Světla - popis tvorby 3D scény

10.7.2007 · Autor: Jan Brukner · Počet komentářů: 12

Tak jako na skaliskách opuštěný maják čelí moři a čeká na svého správce, tak v dalekém temném kraji je starý mlýn, který již dlouho dobu neotočil svými mohutnými lopatkami. Roky nesemlel jediné zrnko obilí. Z kraje se vytratil život. Uprostřed temných bažin stojí na vysokém pahorku němý čekatel. V nedaleké vesnici už žije jen hrstka lidí, kteří také čekají na návrat.. Návrat světla...

Sexy botka polobotka, materiály

31.5.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 6

Ono to je jako s plastikovým modelářstvím, jednou věcí je model samotný, ale to není nic bez dobrého povrchu. A povrch sám se neprojeví, bez nasvícení. V tomto díle se tedy zaměříme na první z těchto dvou zásadních otázek

Sexy botka polobotka, první díl

17.5.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Tak jsem pro jeden větší tutoriál potřeboval nějakou stafáž a řekl jsem si, že by se ke scéně hodily také nějaké ty mírně odvážné boty, prostě vysoký podpatek, vysoká bota, drobné pásky a vázání, no znáte to :-). A jak jsem si řekl, tak jsem si i připravil a o výsledný postup se s Vámi podělím…

Dáme trávu... Díl třetí

8.8.2006 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Máme hotový model a dokonce jsme již připravili i část povrchů, avšak materiál listů nám stále chybí. A mimo to by se model, tak jak je, poměrně pracně definoval v případě, že bychom chtěli snížit jeho nastavení v rámci jeho velikosti k velikosti scény. Vše si tedy budeme řešit v rámci XPressa.

Dáme trávu… Díl druhý

3.8.2006 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

V minulém díle našeho zeleného seriálu jsme si připravili stvoly jitrocele, ona kopí s plody rostlinky. Dnes si dokončíme tuto část rostliny tvorbou materiálů a připravíme si také listy, které k ní patří. Samozřejmě, že i dnes budeme pracovat s modulem Hair.

Dáme trávu… Díl první

27.7.2006 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Tu myšlenku jsem v hlavě nosil už nějaký ten pátek, ale k jejímu zpracování jsem se dostal až nyní a nutno vlastně přiznat, že stále není dokončená. Ale některé její části ano a nad těmi se postupně setkáme. Ono totiž není pravdou, že CINEMA 4D nemá vlastní docela efektní generátor květin, respektive travin. Má, Hair a MoGraph.

Podvodní svět, díl třetí

17.1.2006 · Autor: Jan Brukner · Počet komentářů: 14

V posledním díle naše mořského seriálu se zaměříme na tvorbu rostlin, osvětlení scény a atmosféru.

Podvodní svět, druhý díl

10.1.2006 · Autor: Jan Brukner · Počet komentářů: 3

Od minula máme připravené základní prostředí, chybí nám ale útesy, které by jej učinili zajímavější jak pro nás, tak pro případné rybí obyvatelstvo. Tím je dáno téma dnešní tvorby...

Podvodní svět, první díl

3.1.2006 · Autor: Jan Brukner · Počet komentářů: 2

Je to už delší dobu, co se zde na serveru objevila delší diskuze, která se zaobírala tvorbou vody a celou škálou problematiky kolem starého dobrého H2O. V diskuzi se také řešilo (právě z mého popudu) i otázka na řešení konkrétní scény z druhého pohledu - tedy toho podvodního. Ozvalo se mě po té několik lidí s prosbou, zda bych mohl spracovat nějaký ten návod, či popsat jak na to...

Přihlášení uživatele