Články na téma Modelování

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 139 článků. Stránka 5 z 14.

Tipy a triky (4) – tvorba síťoviny, tkanin a dalších...

7.4.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 8

Jistě můžete namítnout, že různé kovové síťoviny, například sítko na těstoviny či chladící mřížku starého závodního auta můžeme vytvořit alfa kanálem. Pravda, jenže ne vždy jsou alfy vhodné. V případě refrakčních povrchů se dlouho počítají, potřebují vyšší hodnoty vyhlazování, mohou působit potíže v případě post efektů. A v neposlední řadě může být reálný model i přesvědčivější. Ukážeme si tedy, jak si v poměrně krátké době vytvořit perfektní a hyperrealistický model zmíněného charakteru.

CINEMA 4D – tipy, triky, ukázky (3), XRef objekt a tvorba ekosystémů

17.3.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Tvorba rozsáhlých ekosystémů je vždy docela náročnou činností. Ale nejenom jich, řekněme taková realistická tráva okolo vizualizace domu, aby byla uvěřitelná, může být docela dosti náročný proces. Jak na schopnosti, tak výkon počítače. Skutečně? Možná to není zase až tak složité. Skutečně není...

CINEMA 4D – tipy, triky, ukázky (2)

17.2.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Máme tu další dílek započatého maličkého seriálu, tentokrát věnovaný konstrukční rovině. Konstrukční rovina je totiž bezesporu velmi zajímavý objekt. A přitom jej opravdu málo uživatelů bude efektivně používat. Možná to je škoda...

CINEMA 4D – tipy, triky, ukázky (1)

3.2.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Měli jsme ideu, že mimo klasických návodů a recenzí bychom sem tam mohli přijít i s něčím poněkud odlišným. Prezentovat na jednoduchých příkladech různé technologie a případně algoritmy, které se používají denně, ale ne vždy jsou plně doceněné či užívané efektivně. Jednoduše knihovnu triků a návodů pro všední den.

3D grafika v reklamě, produkční linie - 1.díl

13.1.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 9

3D grafika má dnes uplatnění skoro všude, to je jednoznačný fakt. Tam kde kdysi stačil kreslený návrh je třeba vizualizace, aby byl klient sto si představit produkt, který poptává. Nebo reklama. Ve starých předválečných kuchařkách jsou reklamy kreslené. Tohle by dnes nešlo. Přes fotografii jsme se dostali k 3D vizualizacím. Vlastně „fotografii“ zboží, které zatím ani neexistuje. Jak to celé vytvořit? Vyrobit, natexturovat, nasvítit, vyrenderovat, upravit, prezentovat? To bychom rádi předvedli v našem seriálu.

Pod nohama křupe sníh, zimní krajina v CINEMĚ 4D – materiál povrchu

18.11.2010 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Ano, doplněk dnešního názvu není zcela korektní, ostatně už náš model byl generovaný jen a pouze materiál a subpolygonální deformací. Ale dnes přeci jen budeme blíže nastavení materiálů, budeme si totiž generovat komplexní barevnost povrchu a také další nastavení, které mají s povrchem spojitost.

Modelování lidské postavy - díl 2

8.6.2010 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

V druhém díle našeho seriálu se podíváme na modelování torsa a vrchní části těla.

Modelování lidské postavy - díl 1

1.6.2010 · Autor: Sébastien Florand · Počet komentářů: 3

Přinášíme první díl ze série nových návodů firmy MAXON v překladu Pavla Zocha, ve kterém se budeme zabývat modelováním lidské postavy. Řada uvedených postupů je nicméně obecně použitelných i pro modelování jakýchkoliv jiných 3D objektů, takže se nelekněte tématu a hurá do toho!

Kytara, akustická a trochu jinak (9)

26.2.2010 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

V prvé řadě omluva. Náš návod se v oblasti modelování velmi protáhnul, pravda, ale je také velmi komplexní a množství technik které jsem si mohli vyzkoušet je, při zpětném pohledu, bezprecedentní. Dnešní opravdu olbřímím dílem si modelování dokončíme. Délkou dílu to budou vlastně díly tři, možná čtyři, ale nemůžeme stále okupovat s jedním tématem, i když rozsáhlým. Dnešní heslo tedy zní, kytara, model naposledy!

Kytara, akustická a trochu jinak (8)

28.1.2010 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Před námi je další díl věnovaný modelování. Čeká nás takřka kompletní mechanismus napínání struny složený z několika samostatných objektů a tak bude tato a příští část víceméně separátním modelovacím návodem.

Přihlášení uživatele