Články na téma Texturování a materiály

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 134 článků. Stránka 5 z 14.

Enhance:C4D, potřeba snad každého, podrobný popis obsahu, část první

5.3.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

V díle minulém jsme se obecného pohledu seznámili s obsahem skvělé sady shaderů Chrise Montesana Enchanced:C4D, ale na podrobný průzkum jednotlivých položek nebyl dostatečný prostor. Ostatě, popsat 178 základních modelů a stovky případných variací na dvou třech stranách textu, to není jednoduše možné.

Enhance:C4D, aneb potřeba snad každého, úvodní seznámení

26.2.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Jak jsem bez nich mohl žít, mohu oželet snad cokoliv, teplý čaj, snídani, sprchu, když to se mnou vydrží mé okolí, ale tento paket shaderů, ten bych nedal ani za nic. Vlastně tak mohu dělit čas, podobně jako Egypťané, kteří jej vždy odečítali dělili podle nejvýznamnější události (nástupu krále). Mojí vlastní významnou událostí v oblasti pluginů jsou bezesporu shadery Enhance:C4D.

PhotoMatch Lite, na videu

24.2.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Pro ty, kteří by náhodou něměli času a chuti pročítat přeci jen trochu ne úplně zábavný text, zato ale přesnější a úplnější, jsem připravil již dříve uvedený příklad také ve formě video návodu a to samozejmě zdarma...

PhotoMatch LE, aneb co nám to Arndt přibalil

19.2.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Ten kdo vlastní knihu CINEMA 4D R 10 Praktický výukový kurz jistě zjistil, že mimo jiného je na doprovodném DVD také Lite verze vynikajícího pluginu PhotoMatch, tedy nástroje definujícího kameru podle obsahu načtené fotografie a generující základní polygony scény, které odpovídají uvedenému pokladu.

Na PhotoShop nezapomínat

17.2.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Vzpomínám na jednu kratičkou diskuzi na našem serveru, kde se zakladatel tohoto vlákna ptal na to, co je lepší. Zda PhotoShop a nebo BodyPaint 3D. Má odpověď tehdy zněla, že nelze tvořit hranice. Hranice jsou od toho, aby se bouraly, od toho, aby se stíraly, od toho, aby se nebojovaly dávno dobojované bitvy a aby se zapříčinilo bitvám novým... PhotoShop má, stejně jako BodyPaint 3D, v toku naší práce opravdu nezastupitelné místo. Podíváme se dne na několik drobných užití (z technického hlediska), která toto tvrzení podloží...

Když dva nejsou totéž, Lumen 2, druhý díl

12.2.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Lumen je ve své druhé verzi natolik dospělým nástrojem, že bylo nutné jeho popis rozdělit do dvou separátních dílů. V prvním jsme si popsali základní vlastnosti objektu Lumen a dospěli jsme až k jeho „efektorům“, tedy nastavením ovlivňujícím jednotlivé vlastnosti klonů. Dnes si tyto parametry podrobně prozkoumáme a navíc se skutečně důkladně podíváme na systém objektu SkyDome.

BodyPaint 3D R4, UV editace a texturování, DVD

3.2.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Je tomu několik týdnů kdy jsem na stránkách tohoto serveru inzeroval výuková videa na BodyPaint 3D. Videa dlouho poptávaná a tak doufám, že také pozitivně přijatá. Již v době uvedení jsme však inzerovali, že se vlastně jedná jen o v kvalitě omezenou verzi DVD, které uvedeme později. A ono později se stalo realitou.

SubSurfaceScattering, zas a znova

27.1.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Existují témata, ke kterým se musím stále vracet. Ne že bych vlastně chtěl, ale jsou vynucená jednou nepříjemnou skutečností, chcete-li, vlastností. Není příjemné něco takového konstatovat, ale pravdou prostě je že CINEMA 4D mimo celý souhrn výtečných vlastností v některých ohledech má slabiny. Jednou z těchto slabin je efekt kůže a souvisejících vlastností, mezi které patří i SubSurfaceScattering (jako jedna z mnoha charakteristik povrchu kůže). Je nutné hledat cesty, mnoho z nich jsme popsali a další popíšeme dnes.

Že jsme to loni nestihli? Tak letos se nám to jistě bude hodit :-) (1)

15.1.2009 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Na sklonku minulého roku jsem se pokoušel poradit a pomoci v případě jednoho vskutku svátečního tématu, vánoční girlandy. Projdeme si tedy spolu postup, který jsem v případě tohoto zadání použil. A ano, asi by se slušelo počkat do příštích Vánoc, ale vzhledem k tomu, že dost dobře možná začnou obchodní řetězce s kampaní Vánoce 2009 již v květnu, tak to zase až tak moc nevadí...

BodyPaint 3D pro každého - a na videu? Česky? Tentokráte texturování

18.12.2008 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Když jsme před několika málo dny vydali tiskovou zprávu o vydání nové ucelené sady video návodů na BodyPaint 3D – UV editaci, zaslechl jsem z pléna šum obsahující jednoduchoučký dotaz – proč že řeší to UV, proč nejde rovnou na texturování? Odpovědí bylo, že naším cílem byl popis celého texturovacího procesu, nejen dílčí části. A BodyPaint 3D je přeci silný v obou těchto oblastech. Jak UV přípravy, tak texturování. Přesto, či vlastně právě proto dnes přicházíme s druhou navazující sadou, vážení uživatelé – sada návodů na texturování v BodyPaintu 3D R4 je zde.

Přihlášení uživatele