Články na téma Světla a rendering

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 124 článků. Stránka 5 z 13.

CINEMA 4D R13 rychlý start, čtvrtá část

12.1.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Prodlužovací kabel, lidově řečeno pes, vymodelovaný v předešlém díle bychom nemohli opustit, pokud bychom jej ponechali bez povrchů a bez osvětlení. Dnešní seminář tedy zaměříme na tuto oblast. A protože již máme nějaké zkušenosti z předchozích dílů, které byly přeci jen více připravené a více vedli uživatele, bude dnešní program opravdu velmi tvůrčí.

CINEMA 4D R13 rychlý start, druhá část

22.12.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Předchozí seminář byl nejenom úvodním seznámením, ale také tvorbou. Však jsme si připravili náš úplně první model a to model docela pěkný na to, že jej tvořila jen jednoduchá tělesa. Když si vezmeme, že jsme se přitom i seznámili se základními prvky programu a orientací v něm, nebylo toho až tak málo... Chce to ale výsledek. I když s pomocí. Chce to model oživit povrchy a vnést do světa světlem. Dnešní díl tak má jasný cíl. Model přivést do života.

CINEMA 4D R13, efekt bokeh a účinnost závěrky

18.11.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

CINEMA 4D tipy a triky, objekt Osvětlení

21.7.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Osvětlení je jednou z klíčových operací přípravy 3D scény. Koncipovat se dá mnoha způsoby, míněno z pohledu způsobu samotné konstrukce scény. Skvělé by ale v některých případech mohlo být, pokud bychom mohli umístit světlo přímo podle toho, jak se má jeho vliv podílet na vzhledu scény. Tedy bez nějakých násilných operací prostě ukázat – tady to svítí, tady je odlesk a podobně.

3D grafika v reklamě, produkční linie - 4.díl – rendering a vrstvy

10.2.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Náš seriál ve své hlavní části spěje do finále, abychom umístili krabičky s čajem do reklamy chybí jediné. Vyrenderovat je a případně upravit. Jak ale, vyrenderovat. Co nastavit, co si připravit. Na všechny tyto otázka dá odpověď dnešní seminář a jeho videa.

3D grafika v reklamě, produkční linie - 3.díl – materiály

27.1.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 10

Materiály jsou podstatnou součástí jakékoliv vizualizace, skoro by se dalo s jistotou tvrdit, že jednou z nejvýznamnějších. Proto se dnes zaměříme na tvorbu materiálů naší scény všech objektů. A nakonec si vše také vyrenderujeme.

3D grafika v reklamě, produkční linie - 2.díl – scéna a osvětlení

20.1.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Přitažlivost 3D grafiky spočívá v její komplexnosti. Po modelování tedy musí nastoupit další fáze. Většinou se jedná o UV přípravu k texturování, naše scéna je ale natolik jednoduchá, že můžeme rovnou přejít k osvětlení. Využijeme přitom i efekt okolní prostředí, který byl zařazen do základního balíčku Prime CINEMY 4D R12.

3D grafika v reklamě, produkční linie - 1.díl

13.1.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 9

3D grafika má dnes uplatnění skoro všude, to je jednoznačný fakt. Tam kde kdysi stačil kreslený návrh je třeba vizualizace, aby byl klient sto si představit produkt, který poptává. Nebo reklama. Ve starých předválečných kuchařkách jsou reklamy kreslené. Tohle by dnes nešlo. Přes fotografii jsme se dostali k 3D vizualizacím. Vlastně „fotografii“ zboží, které zatím ani neexistuje. Jak to celé vytvořit? Vyrobit, natexturovat, nasvítit, vyrenderovat, upravit, prezentovat? To bychom rádi předvedli v našem seriálu.

Octane render, unbias renderer pro každého!

6.1.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 12

Render na grafické kartě. Render s okamžitou odezvou, plně živý, stále aktuální. Zaklínadlo? Ne, dnes již realita. Mental Ray jej má, VRay taktéž, k dispozici je Arion, nový Lightwave jej také bude mít. A ostatní? Jsou i jiní, levní, výkonní. Například Octane od refractivesoftware. Levný unbias renderer na grafické kartě pro skoro každého.

CINEMA 4D R12 (1), nová balení a lineární workflow - video

2.9.2010 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 6

Bývá zvykem, že k začátku nového školního roku vychází i nová verze CINEMY 4D. Ta aktuální má označení R12 a je skutečnou aktualizací, nejenom novým obalem. Novinek není možná na první pohled tolik, kolik bychom čekali, při podrobném zkoumání jich však objevíme dost a dost. Lineární workflow, IES světla, nové deformátory, dávkový rendering, prohlížeč obrázků, dynamika měkkých těles, mechanické dynamické vazby, nové nástroje pro riggování.... Máme co objevovat. Odvážně se tedy pustíme tam, kam se člověk dosud nevydal!

Přihlášení uživatele