Články na téma Animace

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • >>
  • Zobrazeno 65 článků. Stránka 5 z 7.

MOCCA 3, nad dalším šálkem kávy, sedmý díl

11.1.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

Začíná to vypadat, že náš seriál o MOCCE 3 asi nikdy neskončí. No je to klidně možné, protože jsme si rozhodně neprobrali všechno, co nám MOCCA nabízí a asi je stále co objevovat. Přesto, musíme to trochu krotit :-).

MOCCA 3, nad dalším šálkem kávy, šestý díl

4.1.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Mimo již uvedený nový systém nastavení struktury - riggingu - postavy, má nová MOCCA také další velmi zajímavé nástroje a možnosti. Mezi ně patří také dva možné systémy simulace svalů.

MOCCA 3, nad dalším šálkem kávy, pátý díl

2.1.2007 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Naše snažení již má svá ovoce. Umíme si vytvořit strukturu kostry postavy a umíme ji také příslušně nastavit a ovládat. Chybí ale toho ještě mnohé, co by bylo potřeba se naučit, například jak si různé animace ulehčit…

MOCCA 3, nad dalším šálkem kávy, čtvrtý díl

14.12.2006 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Postupně se naše znalosti a dovednosti prohlubují, doufám, což si jistě dokážeme na dokončení nastavení spodní části postavy, kterou jsme započali v minulém dílu. Své schopnosti však budeme rozvíjet ještě dále…

MOCCA 3, nad dalším šálkem kávy, třetí díl

5.12.2006 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Udělat si základní strukturu, to už umíme. Ale co když, co když je všechno trochu složitější, řízení potřebujeme přesnější a lépe kontrolované, prostě dokonalé. Na tyto otázky nalezneme odpověď v dnešním díle…

MOCCA 3, nad dalším šálkem kávy, druhý díl

1.12.2006 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Minule jsme se rozloučili v okamžiku, kdy jsme si telegraficky prošli všechny nové objekty, které nám do MOCCY přibyly. Řekli jsme si při tom také, že bychom neměli zcela zanevřít na nástroje starší, protože nové nástroje je tak zcela nenahrazují, tedy v některých případech ano, ale jinak lze říci, že celá řada starších řešení má stále právo na život a neměli bychom tedy být na naše postarší nástroje hrubí a házet je do koše.

MOCCA 3, nad dalším šálkem kávy, první díl

29.11.2006 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Novinky CINEMY 4D v oblasti animací postav jsou do značné míry revoluční. A navíc jsme si slíbili, že se k nim vrátíme. Plníme tedy tento příslib a v několikadílném seriálu probereme to nejdůležitější, co nový systém nabízí. Dnešní díl je věnovaný podrobnému popisu obsahu hlavní nabídky modulu…

Cítím, že by se tu našlo řešení pomocí trojúhelníků, motor druhý díl

2.11.2006 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

V minulém díle simulace motoru jsme se rozešli ve chvíli, kdy jsme narazili na poměrně výrazný problém v původně jednoduché úvaze, převedení rotačního pohybu do přesně odpovídajícího pohybu přímočarého. Dnes si tento problém vyřešíme a tím i dokončíme celou problematiku simulace motoru.

Cítím, že by se tu našlo řešení pomocí trojúhelníků, motor první díl

24.10.2006 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Pythagore, dej už pokoj s těmi trojúhelníky! No asi všichni tuší, jak Pythagoras dopadl, Adolf Hitler ho zastřelil, když pobíhal přes minové pole s kulometem a sadou čeho? No jistě, trojúhelníků… Ale řešení pomocí trojúhelníků tu bude, i když na pomoc nám bude muset přijít sám Kryten 4000. Cílem dne je simulace motoru v C4D.

CINEMA 4D R10, reportáž, 23.10.2006, 09:20 - závěr

5.10.2006 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 11

Asi není v mé moci popsat všechno to nové, co právě přišlo. Pravda, mnoho věcí jsem mohl otestovat již dříve, ale na to není při přípravě CZ verze mnoho času a navíc bez pořádné dokumentace, když je všechno ve vývoji, je to prostě těžké. Takže ani nyní nejsem sto obsáhnout vše, přesto se podíváme na to, c je vlastně nového. Ne formou přesných popisů, ale spíše formou letmé reportáže..

Přihlášení uživatele