Články na téma Moduly a pluginy

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 223 článků. Stránka 5 z 23.

CINEMA 4D a Cindigo – integrace unbias renderovacího enginu Indigo

27.3.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Indigo může znamenat mnohé, pro všechny je to jeden z tónů modrých barev, respektive barvivo získané z indigovníku, latinsky Indigofera tinctoria. Pro některé, už určitě ne pro všechny, to může být i velmi silný unbias renderovací engine. Engine, který má opravdu luxusní bridge do CINEMY 4D.

CINEMA 4D R14 – globální iluminace a osvětlení interiéru

21.3.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Jsme v závěru, bylo to dlouhé putování, ale dnešním dílem můžeme zcela jednoznačně říci, že popis CINEMY 4D R14 je za námi. A končí tématem, na které se mnozí ptali. Osvětlením interiéru pomocí systému map radiozity a metody QMC.

C4D > M4D, anglické video

8.2.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

To že existuje napojení CINEMY 4D na renderovací engine Mental Ray je známá věc. A také je známo, že Mental Ray doprovází jeho mladší unbias bratříček pojmenovaný IRay, který je založený na hybridním enginu využívající jak potenciál CPU, tak grafických karet NVidia. Uvedené video prezentuje na reálném příkladu konverzi scény CINEMY 4D do enginu IRay přímo v prostředí CINEMY 4D.

CV-Artsmart, luxusní import z Adobe Illustratoru

10.1.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 10

CINEMA 4D Days roadshow byly ve znamení demonstrace, že 3D grafika může být velmi přínosná i pro uživatele mající své vlastní domovské cítění v oblastičirého 2D. Hlavně se to samozřejmě týká relkamní oblasti a grafiky. V období Vánoc byly přednesené argumenty podpořené z úplně jiné strany. Serverem Cineversity.com, který přišel s dárečkem, pluginem pro velmi dobrou možnost importu dat Adobe Illustratoru přímo do CINEMY 4D. Ulehčí nám to život, v některých případech zásadně.

CINEMA 4D Net Render – aneb jak si ušetřit čas

30.11.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Je naprostou pravdou, že síťový výpočet CINEMY 4D v podobně ex modulu Net Render je hodně fousatý. Jiný nemáme, má své mouchy, na druhou stranu pořád jej lze využívat a může hodně pomoci. Otázka je, jak se používá. To odkryje dnešní návod...

IRay pro CINEMU 4D – kontakt navázán...

22.11.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

CINEMA 4D už dávno není popelkou. Ostatně pravdou je, že ani ostatní aplikace se už nechrání nedobytným kódem a externí nástroje nabízející své možnosti skrze jednotlivé platformy rostou jako houby po dešti. Že je ale Mental Ray pro CINEMU 4D, je přeci jen svým způsobem výjimečné. Už proto, že Mental Ray byl doménou nástrojů dnes pohříchu vlastněných Autodeskem. To ale neplatí. Použít jej mohou i uživatelé CINEMY 4D a užití to může být velmi příjemné.

CINEMA 4D R14 – import do Adobe Photoshop Extended

25.10.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

CINEMA 4D se nám proměnila opravdu v mnoha ohledech a,el jsou i takové změny, které jsou prevním pohledem snadno přehlédnutelné. Jako například možnost výměny dat s Adobe Photoshopem. Ne snad ve smyslu BodyPaintu 3D, tam o tom víme již mnoho let, ale ve smyslu importu 3D dat do Adobe Photoshopu.

Welter-4d.de, opravdu výtečný zdroj

18.10.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Pojďme alespoň jednou trochu rozrušit hegemonii popisů CINEMY 4D R14 a podívejme se na pluginy. Na celý set pluginů rozličného ražení. Všechny jsou zdarma a mají společného autora. A většinou jsou opravdu výtečné.

CINEM A 4D R 14, shadery Normalizer a Zvětrání

5.10.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

CINEMA 4D mimo hlavních témat dostala do vínku i několik nových shaderů. Není jich mnoho, nejsou možná až tak klíčové, rozhodně ale jsou zajímavé. Normalizer je nativní shader pro interní konverzi vzorků ve škále šedé do tangenciálních normálovách map a Zvětrání je obdobou směrového rozmáznutí, avšak bez destrukce zdroje a podporující i renderované efekty (například Okolní prostředí),

CINEMA 4D R14, nové funkce (04) – Kamera v pohybu

6.9.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Pohyb, to je život. A nová CINEMA 4D R14 ani v pohybu nezahálí. Již jsme si představili Morf kamery, kdy je možné jednu kameru plynule transformovat do jiné. V tomto případě ale půjdeme ještě dál. Kamera v pohybu je speciální vlastností, kterou můžeme simulovat opravdu přirozený pohyb kamery... A také kameramana.

Přihlášení uživatele