Články na téma Videotutoriály

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 174 článků. Stránka 5 z 18.

CINEMA 4D R15, práce s křivkami a nástrojem Zaoblení

23.8.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Než se vrhneme na další novinky CINEMY 4D R15, podívejme se na něco jiného. Při jedné zakázce a spolupráci s kolegou jsem narazil na to, že ne vždy je zcela zřejmé jak postupovat při modelování některých opravu elementárních věcí, jak funguje segmentace křivek, Phong a hlavně jak si pomoci výtečným nástojem Zaoblení, který jsme dostali do vínku CINEMY 4D R15.

CINEMA 4D R15, evoluce – rychlý přehled, sculpting

12.8.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Další oblastí ve které byly Maxon připraveny poměrně významné změny je sculpting. Sice máme jen jeden nový nástroj, ale nástroj podstatný a mimo to se značně rozšířili možnosti nanášení. Vylepšené byly masky a dále máme další skvělé možnosti pro promítání povrrchů a smyetrii sculptu. Zanedbatelné? Ne, určitě ne.

CINEMA 4D R15, evoluce – rychlý přehled, modeling

1.8.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Nová verze CINEMY 4D R15 není obecně označovaná za verzi, ve které se nějak zásadně změnilo modelování. Možná že ne, ale změn je přesto dost a to zásadních. Jakkoliv se to nemusí být na první pohled zřejmé. Jakmile si nové ale možnosti modelování ozkoušíme zjistíme, že se nejedná o vůbec zanedbatelné změny...

CINEMA 4D R15, evoluce – rychlý přehled, oblast výpočtů

24.7.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

CINEMA 4D posledních několik verzí víceméně revoltovala, určitě se vyvíjela a to velmi výrazně. V tomto porovnání je CINEMA 4D R15 svým způsobem jiná. Nenajdeme zde žádného univerzálního hrdinu, který by symbolizoval posun a vývoj. Zastoupí jej ale několik vynikajících týmových hráčů, kteří snad více než dříve mohou potvrdit přísloví: ve dvou (ve více) se to lépe táhne. Dnešní rychlý přehled zaplníme ukázkami změn ve výpočtu.

MoGraph, asi to nejlepší,co nám CINEMA 4D nabízí a nedestruktivní modelování

18.7.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Léto je v plném proudu. Skoro každý tuší, co by to pro nás mohlo znamenat. Pro mne osobně to ale je období značné pracovní činnosti, což je jen dobře. V rámci této praxe jsem měl možnost spolupracovat na několika zajímavých projektech, pro které jsem připravil značné mnoství rigů. A znova jsem si ověřil známou skutečnost, že pokud má CINEMA 4D opravdu silný nástroj, pak je to MoGraph. Nejenom pro animace, ale zejména pro nedestruktivní modeling. A to i velmi komplexních objektů, jakými mohou být různá drážní tělesa...

HDRLightstudio, jak vytvořit perfektní HDRi mapu

9.7.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Využíváte často HDRi mapy a máte jich totální nedostatek? Zejména těch technicky pojatých map, které jsou vhodné pro vizualizaci různých studiových scén? Pak máme řešení a jednoduchou odpověď, vyrobte si je sami! A poměrně snadno, HDRLightstudio je tím pravým nástrojem pro vás.

CINEMA 4D, částice, vykreslení, deformace

31.5.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

CINEMA 4D je v jistém smyslu nástrojem kombinací. Velmi mnoho efektů lze simulovat bez speciálních nástrojů či pluginů, prostě jen tím, že vhodně promícháme různé ingredience programu. Dnešní návod je toho důkazem. Tématem je efekt elektrického výboje.

Adobe Photoshop, zpracování dávky

16.5.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Z mnoha důvodů se může stát, že potřebujeme zpracovat nějaká data v dávce. Opakovat stále stejné příkazy v opakujících se sekvencích stále dokola na desítkách a nebo stovkách souborů. V takovém případě má Adobe Photoshop velmi rychlé řešení. A praxe ukázala, že efektivní...

CINEMA 4D a After Effects

4.4.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 12

Jak bude vypadat nové propojení mezi CINEMOU 4D a aplikací Adobe After Effects prezentuje na svém kanálu vimeo John Dickinson. Edit: přidali jsme také odkaz na Cineversity! Edit 2: mimo to Maxon spustil nové stránky http://landingpage.maxon.net/?lang=en#

CINEMA 4D a Cindigo – integrace unbias renderovacího enginu Indigo

27.3.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Indigo může znamenat mnohé, pro všechny je to jeden z tónů modrých barev, respektive barvivo získané z indigovníku, latinsky Indigofera tinctoria. Pro některé, už určitě ne pro všechny, to může být i velmi silný unbias renderovací engine. Engine, který má opravdu luxusní bridge do CINEMY 4D.

Přihlášení uživatele