Články na téma Komplexní tutoriály

  • <<
  • ...
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • >>
  • Zobrazeno 68 článků. Stránka 7 z 7.

UV mapa dříku a hlavice iónského sloupu

17.3.2005 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

V minulých článcích jsme si vytvořili detailní model hlavice a dříku iónského sloupu. Dnešní článek věnujeme tvorbě UV mapy těchto objektů pomocí BodyPaintu a to přesto, že větší část materiálů těchto objektů vytvoříme pomocí shaderů. UV mapa se nehodí jen pro přímé texturování...

Tvorba iónského sloupu, dřík

10.3.2005 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

V minulých dvou dílech našeho seriálu o vytvoření iónského sloupu jsme se postupně prodrali úskalími tvorby hlavice s její spirálovitou volutou a dnes si model dokončíme tvorbou dříku. Pro tvorbu hlavice jsme využili práci s funkcí HyperNURBS, což ale dnes již nenapodobíme.

Tvorba iónského sloupu, voluta hlavice, část druhá

8.3.2005 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Minule jsme se rozloučili v okamžiku, kdy jsme si vytvořili základní tvar hlavice, zatím jen plochý. Dnes tedy volutu hlavice dokončíme, doladíme tvar a vrhneme se na další činnost.

Tvorba iónského sloupu, voluta hlavice, část první

3.3.2005 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Jsou věci, které jsou vizuálně poměrně jednoduché, ale které se vytvářejí poměrně složitě, někdy až nečekaně. Jedním z příkladů by mohla být spirálovitá hlavice iónského sloupu, jejíž podstatnou část si dnes vytvoříme.

Vytvoření materiálu a scény bronzové sekery od A do Z

22.2.2005 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Naše bronzová sekera je fakticky hotová, jen nemáme dokončený materiál a scénu. To je tedy tématem dnešního, posledního dílu tohoto malého "bronzového" seriálu.

Texturování bronzové sekery pomocí BodyPaintu 3D od A do Z

17.2.2005 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

V předchozích dvou článcích jsme se věnovali tomu, jak si vymodelovat reálný objekt v CINEMĚ 4D, jak si pro takový objekt v modulu BodyPaint 3D připravit UV mapu a dnes se podíváme na to, jak se BodyPaint 3D využivá pro přímé nanášení jednoduchého povrchu.

UV mapa bronzové sekery od A do Z

15.2.2005 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Mimo vlajkové lodi Maxonu, CINEMY 4D, nám tato společnost také nabízí sofistikovaný nástroj pro tvorbu povrchů a sofistikované UV mapy, BodyPaint 3D (ve verzi R2). Tento modul tedy použijeme pro vytvoření UV mapy v minulém článku vytvořené sekery.

Modelování bronzové sekery od A do Z

10.2.2005 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Dlouho jsme si nezkusili nějaký komplexní návod, který by nás provedl modelováním nějakého reálného objektu. Dnes to tedy napravíme a uděláme si spolu model bronzové sekery podle fotografických podkladů. Návod je určený CINEMĚ 4D R9 a R8, ale v textu jsou uvedené i alternativy pro R6.

  • <<
  • ...
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • >>
  • Stránka 7 z 7.

Přihlášení uživatele