Články na téma Animace

  • <<
  • ...
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • >>
  • Zobrazeno 65 článků. Stránka 7 z 7.

CINEMA 4D CE6, práce se zvukem

31.8.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Již několikráte jsme tu měli v diskuzi dotaz, který se v malých obměnách vždy týkal stejného problému. Jak se v CINEMĚ 4D CE6 pracuje se zvukem (alespoň stereofonním), jak jej lze generovat a také jak jej snímat. V diskuzích se na podobné otázky vždy také objevila odpověď, ale pravdou je, že probírat se starými diskuzemi není často zrovna efektivní a také je pravdou, že odpovědi jsou povětšinou spíše schématické. Proto nebude snad od věci, pokud se na vytvoření zvuku trochu podíváme.

Vyvolávání deště s Cinemou 4D

26.5.2004 · Autor: Vladislav Mikluš · Počet komentářů: 1

Cest kterak ztvárnit déšť Cinemou 4D je samozřejmě několik, my si však v první části ukážeme rychlou a efektivní práci s částicemi. V pomyslně druhé části si pak představíme nově dostupný Ripple shader, ktery se nám náramě hodí pro simulaci kruhů na vodní hladině po dopadu kapek.

Morfing kontra PoseMixer? Nerovný souboj, přesto se na tyto konkurenty podrobně podíváme

3.5.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 251

Podrobně se probereme možnostmi, které nám skýtají dva typy morfování objetků. A to jak Morfing, který je vlastní i programu CINEMA 4D R6, tak i PoseMixer, který je zakomponovaný v modulu Mocca.

Naučit se chodit je výzva. Není tedy od věci takovou výzvu pokořit, druhý díl

28.4.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

V rozsáhlém návodu si projdeme způsob nastavení komplexního modelu tak, aby bylo možné tento model jednoduše rozanimovat. Návod je určen zejména uživatelům CINEMY 4D R8.x, avšak postupy jsou použitelné i u verze R6 (CE6).

Naučit se chodit je výzva. Není tedy od věci takovou výzvu pokořit, první díl

21.4.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 6

V rozsáhlém návodu si projdeme způsob nastavení komplexního modelu tak, aby bylo možné tento model jednoduše rozanimovat. Návod je určen zejména uživatelům CINEMY 4D R8.x, avšak postupy jsou použitelné i u verze R6 (CE6).

  • <<
  • ...
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • >>
  • Stránka 7 z 7.

Přihlášení uživatele