Články

  • <<
  • ...
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • >>
  • Zobrazeno 758 článků. Stránka 76 z 76.

Xfrog 4.1 aneb jak snadno se zazelení....

29.4.2004 · Autor: Redakce Redakce · Počet komentářů: 4

Dobré zprávy pro uživatele CINEMY 4D, kteří chtějí vytvářet sofistikované životní formy jako stromy, keře, květiny, či třeba chobotnice: Xfrog, nejprodávanější nástroj pro organické modelování a animování v CINEMĚ 4D od společnosti Greenworks, byl právě aktualizován na verzi 4.1.

Naučit se chodit je výzva. Není tedy od věci takovou výzvu pokořit, druhý díl

28.4.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

V rozsáhlém návodu si projdeme způsob nastavení komplexního modelu tak, aby bylo možné tento model jednoduše rozanimovat. Návod je určen zejména uživatelům CINEMY 4D R8.x, avšak postupy jsou použitelné i u verze R6 (CE6).

Dalibor Dankič, vítěz soutěže o CINEMU 4D R8

25.4.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Předkládáme Vám rozhovor s vítězem soutěže o nejlepší výtvor v CINEMĚ 4D CE6, Daliborem Dankičem. Nutno říci, že o vítězi soutěže tehdy nebylo sporu, Dalibor skutečně přesvědčil. A kým vlastně je? To Vám objasníme v tomto rozhovoru.

Naučit se chodit je výzva. Není tedy od věci takovou výzvu pokořit, první díl

21.4.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 6

V rozsáhlém návodu si projdeme způsob nastavení komplexního modelu tak, aby bylo možné tento model jednoduše rozanimovat. Návod je určen zejména uživatelům CINEMY 4D R8.x, avšak postupy jsou použitelné i u verze R6 (CE6).

Fresnel v CINEMĚ 4D

18.4.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Shadery často dokáží víc, než co slibují jejich názvy. Platí to sice hlavně o shaderech v poslední verzi CINEMY, ale i v CINEMĚ 4D R6 lze pomocí shaderu Fresnel dosáhnout nečekaných efektů.

UV mapovanie komplexných objektov v CINEME 4D R6

15.4.2004 · Autor: Dalibor Dankič · Počet komentářů: 1

Vďaka láskavosti firmy MAXON mame možnosť doma vyskúšať čaro 3D grafiky za pomoci CINEMA 4D 6. Po čase ale väčšina z nás sa dostane k závažnému problému ako dať textúru na náš pracne vytvorený 3D model. Nevlastnime ani BodyPaint ani DeepPaint ani iný pokročilý nástroj k vytváraniu UV máp! Tento návod Vám ale predvedie, že aj CINEMA 4D 6 ma všetko, čo potrebujete k tomu, aby ste vytvorili UV mapu a to aj toho najkomplexnejšieho modelu aký si dokážete predstaviť.

Tvorba kulečníku v CINEMĚ 4D R6 a pluginu Fizz

2.4.2004 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 50

Ve článku o pluginu Fizz (na grafice.cz) byl tento skvělý nástroj detailně popsán. Není ale nad to si jej vyzkoušet na nějakém demonstrativním příkladu. Třeba při tvorbě sofistikovaně se chovajícího kulečníkového stolu a koulí, které se na něm zvesela prohánějí.

3Dsoftware.cz, další nový server o 3D grafice?

1.4.2004 · Autor: Redakce Redakce · Přidat komentář

Jdeme v plén, máme pro Vás nový server, kterým Vás chceme oslovit. Chceme být originální a chceme tu být pro Vás. Co vše Vám budeme přinášet se dočtete v tomto článku.

Přihlášení uživatele