Diskuse k článku: - Chuan Zvonar, kdo se skrývá za touto přezdívkou?

Zobrazit článek Chuan Zvonar, kdo se skrývá za touto přezdívkou?

Tato diskuse již není aktuální. Založte prosím nové diskusní vlákno

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 5 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně
  • Příspěvků:

    24.10.2004 14:25 generátor NM

    Chuane díky.
    Normálové mapy jsou dosti zajímavé téma a tak mě napadá se zaptat, jaký že generátor pro tvorbu normálových map používáš(te)?

     

  • Příspěvků:

    25.10.2004 9:55 Re: generátor NM

    No Generatoru je hned nekolik a funguji obdobne.
    Nejprve jsou to free generatory primo od vyrobcu graf. karet. (Najdes je na jejich strankach v downloadu. U nvidie je to myslim Melody a u ATI bohuzel nevim)
    Pak je dalsi generator od firm Crytech ktery je urcen do 3DSMAX. Je take free ale na registraci jsem cekal snad dva mesice.
    A pak je generator do Lightwave od firmy Evasion jmenem Microwave, ktery toho samozrejme umi daleko vic.

     

  • Příspěvků:

    25.10.2004 11:17 Re: generátor NM

    prima, tady je docela obsáhly (pro mě :) thread k generátorům NM:

    http://www.cgtalk.com/showthread.php?t=177212&highlight=normal


    píšeš, že "některé toho umí daleko víc ...", můžeš to pro mě malinko rozvést, resp. existují nějaká úskalí ať už při přípravě modelu/osvětlení/atd. nebo při nastavení generátoru ?)

     

  • Příspěvků:

    25.10.2004 12:03 Re: Re: generátor NM

    No uskali ani tak moc ne. Osvetlenmi nehraje vubec zadnou roli protoze je na nem normal mapa nezavisla. Jinak hi model by mel co nejvice korespondovat s low modelem.
    Jinak ze to ho umi vic je napriklad bake bump, osvetleni, shadow atd.

     

  • Příspěvků:

    27.10.2004 23:45 Re: generátor NM

    a jak se pripravuji textury, ponevac pokud normalovou mapou "pozmenim" vizualni objem modelu, mel bych pripravit i specialni texturu. tedy ani pro low-poly ani pro hi-poly ... ale mozna se mylim :)

     

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 5 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně

Tato diskuse již není aktuální. Založte prosím nové diskusní vlákno

Přihlášení uživatele