Diskuse k článku: - Jan Brukner alias JohnBruk, mladá hvězda severu?

Zobrazit článek Jan Brukner alias JohnBruk, mladá hvězda severu?

Tato diskuse již není aktuální. Založte prosím nové diskusní vlákno

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 6 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně
  • Příspěvků:

    24.5.2005 11:34 no super

    som vazne rad, ze sa pokracuje v seriali o predstavovani Cinema 4d komunity...zaujimave citanie popri tej animacii co prave renderujem :-) snad raz az budem velky aj o mne niekto strati slovo :-)

     

  • Příspěvků:

    24.5.2005 16:08 :-)))

    to PZDM: mladá hvězda severu ?? ale prosim tě :´-DDDDD:-DDDDD

     

  • Příspěvků:

    29.5.2005 13:44 export

    pekny clanok, zaujala ma ta cast o prepojeni CInemy a Flashu. Tiez robim daco vo flashy a daco v cineme, to doposial som nevedel ze su prepojene. Po precitani clanku som si hned otvoril cinemu (9) a pozeral som tie moznosti exportu, no nenasiel som to tam. Tak poprosim keby si JohnBruk mohol objasnit ako to expostujes do flashu ???? Vdaka

     

  • Příspěvků:

    29.5.2005 23:36 Re: export

    1.)Jedná se o plug-in - Flash Exporter - viz níže:



    Je to poměrně jednoduchý "tracer", který vytváří vektorovou grafiku a ukládá ji do *.swf s nevelkým množstvím nastavení, které ale bohatě stačí.

    Na výběr máš z různých módu "vektorového renderingu". 3D se převádí do vektorové grafiky, takže to samozřejmě nevypadá jako klasický "bitmapový render" - je to více schematické. Nejvíce se mně asi osvědčily módy "Wireframe" a hlavně "Hiddenline". Tj hlavně s uvážením na internet - v poměr kvalita x velikosti a použitelnost.
    Ono uložené *.swf se pak vyplatí načíst klasicky do knihovny ve Flashi a pak se s ním dá dále pracovat. Celá animace je uložena jako sada klíčových snímků key-to key. Ale díky tomu, že jsou to vektory, tak to zas tak moc nemá.


    2.) Jinak pokud chceš, aby 3D animovaná grafika ve flashi byla v kvalitě renderu spolu třeba s velmi dobrou průhledností, tak doporučuji renderovat animace klasicky do jednotlivých snímků (třeba *.jpg nebo *.tif...etc.) a i s alpha kanálem pro vymaskování. Pokud budeš u objektů potřebovat kvalitní průhlednost či vymaskování. Osvědčilo se mně pak ukládat vymaskovaný obrázek(postprodukčně v nějakém 2D editoru) ve formátu *.png, který podporuje maskovaní pomocí alpha mapy a dá se tím docílit vcelku pěkných efektů. PNG je ve flashi podporováno, takže jde třeba oproti IE, bezproblému v prostředí flashplayeru zobrazit... doporučuji !

     

  • Příspěvků:

    30.5.2005 15:38 Re: Re: export

    Dakujem, za vycerpavajucu odpoved. :))))


     


    nech sa dari ...

     

  • Příspěvků:

    31.5.2005 9:02 Re: Re: Re: export

    to Miszko : Jasně, za málo ;-)

     

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 6 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně

Tato diskuse již není aktuální. Založte prosím nové diskusní vlákno

Přihlášení uživatele