Diskuse k článku: - Orosený povrch a několik možností, jak na to

Zobrazit článek Orosený povrch a několik možností, jak na to

Tato diskuse již není aktuální. Založte prosím nové diskusní vlákno

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 3 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně
  • Portfolio

    Příspěvků: 808

    5.6.2008 7:43 Ještě displacement

    Ještě existuje jeden způsob pomocí displacementu. Není tak elegantní,ale pokud člověk nemá mograph nebo TP,tak je to jediná možnost.

     

  • moderátor

    Příspěvků: 4918

    5.6.2008 8:26 možnosti

    Jasné, ale jak jsem psal, je toho vícero, třebas Hair by to udělal také pěkně a bez potíží, P2P, Chesnut a podobně, cest je...

     

    Jon Lord 9 June 1941 – 16 July 2012. Díky, pane Lorde. Mé vlastní osobní motto:I know what I want, I say what I want And no one can take it away. 194, 242, 446, 452, 476, 605...

  • Příspěvků: 56

    16.6.2008 15:24 .

    Ja bych to asi taky delal displacementem, ale musi to byt pekny zader na procesor, ta lahev musi mit snad miliony polygonu aby ty kapky vynikly, nebo to resite nejak elegantneji?

    Delal jsem jednou prosteradlo prehozene pres postel displacementem, vypadalo to hezky ale musel jsem hypernurbs toho prosteradla nastavit na 5 minimalne. (bez HN melo prosteradlo asi 200 poly)

     

    Pokud nekdo hledate grafika na nejakou hru ci jiny projekt, jsem tu porad ICQ-259061063

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 3 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně

Tato diskuse již není aktuální. Založte prosím nové diskusní vlákno

Přihlášení uživatele