Diskuse: Cinema4D R14 - 2D Zoom (workflow)

Obsah fóra Cinema4D R14

Přidat příspěvek

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 5 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně
  • Příspěvků: 1220

    27.5.2017 21:27 2D Zoom (workflow) Odpovědět Citovat

    Zdravím přátelé,

    nemohu přijít na to, jak přiblížit pohled v kameře bez změny parametrů. Jde o funkci, kterou jsem používal v Blenderu, kde když jsem přeplý do kamery, mohu si kolečkem normálně přiblížit obraz bez reálný změny ohniskový vzdálenosti, takže se to chová v podstatě jako 2d obraz (jen zvětšení).
    Je to hodně užitečný, pokud chci například něco zarovnat, nebo prostě... poštelovat.

     

    Pokaždé je to co pokaždé když se to tamto.A nebo taky ne...

  • Portfolio

    Příspěvků: 302

    28.5.2017 8:50 RE: 2D Zoom (workflow) Odpovědět Citovat

    Ahoj, že by posunout kameru blíže ke scéně?

    BTW:
    Takže, ehh, můj optický systém nemá funkci zoom. Co vy na to?
    Lidské oči nemají zoom.
    Ale, jak vy tedy zaostříte na malé předměty?
    Prostě skloníme hlavu blíž k předmětu.

     

    "Tady jde o trigonometrii čtyřrozměrného prostoru, ty hovádko boží, a ne o ubohou kulečníkovou partičku v zaplivaném liverpoolském zapadáku."

    Arnold Judas Rimmer, BSc. SSc.

  • Příspěvků: 1220

    28.5.2017 9:41 RE: RE: 2D Zoom (workflow) Odpovědět Citovat

    Jak jsem psal, nemluvím o změně parametrů, ani pozice kamery. Prostě jen přiblížení celé scény v kameře, tak jako kdyby to bylo vyrenderovaný. Prostě PAN a ZOOM, abych se v té scéně mohl pohybovat "plošně".

    Udělal jsem dementní video toho co myslím. Je tam vidět jak se to chová, pokud se přepnu do kamery.



    A tady je ukázka, když to přepnu tak, aby se to chovalo jako v Cinemě. Tedy kamera se hýbala s pohledem:

     

    Pokaždé je to co pokaždé když se to tamto.A nebo taky ne...

  • Portfolio

    Příspěvků: 302

    28.5.2017 11:03 RE: RE: RE: 2D Zoom (workflow) Odpovědět Citovat

    Ahoj, myslím že něco podobného v cinemě nejde. Prostě si nastavíš jednu kameru pro pohled, té přidáš vlastnost ochrana, aby sis s ní nechtěně nepohnul a pro práci používáš jinou kameru (většinou pomocnou, ta není vidět ve správci objektů).

     

    "Tady jde o trigonometrii čtyřrozměrného prostoru, ty hovádko boží, a ne o ubohou kulečníkovou partičku v zaplivaném liverpoolském zapadáku."

    Arnold Judas Rimmer, BSc. SSc.

  • Příspěvků: 1220

    28.5.2017 12:25 RE: RE: RE: RE: 2D Zoom (workflow) Odpovědět Citovat

    Jo to vim, šak v cinemě dělám skoro patnáct roků, jen jsem myslel, že by to nějak jít mohlo...ale dík Krytone

     

    Pokaždé je to co pokaždé když se to tamto.A nebo taky ne...

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 5 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně

Přihlášení uživatele