Diskuse: Cinema4D - problém se Sketch and Toon renderem linií

Obsah fóra Cinema4D

Přidat příspěvek

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 7 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně
  • Příspěvků: 27

    12.9.2017 10:14 problém se Sketch and Toon renderem linií Odpovědět Citovat

    Ahoj komunito! Prosím o radu, jakým nastavením bych mohl docílit správného renderu linií... Nedaří se mi vyrenderovat linie všude, viz obrázek který jsem přiložil a vyznačil jsem na něm problémové místa.

    Prosím o jakékoliv rady či nasměrování, dlouho jsem si s tím lámal hlavu a hledal odpověďi, jako poslední mne napadlo toto excelentní fórum.
    Těším se na odpověďi.

    Kliknutím obrázek zvětšíte nebo otevřete v novém okně



     

  • Portfolio

    Příspěvků: 302

    15.9.2017 10:34 RE: problém se Sketch and Toon renderem linií Odpovědět Citovat

    Ahoj, SaT moc nepoužívám, ale ty rohy co jsou špatně jsou zaoblené, nebo je tam ostrá hrana?
    Je tam vůbec hrana, není to roztavené, páč ta šikmá čára tam asi nepatří.

    Popřípadě pošli projekt, kouknu na to, zajímá mě co s tím máš

     

    "Tady jde o trigonometrii čtyřrozměrného prostoru, ty hovádko boží, a ne o ubohou kulečníkovou partičku v zaplivaném liverpoolském zapadáku."

    Arnold Judas Rimmer, BSc. SSc.

  • Příspěvků: 27

    15.9.2017 12:00 RE: RE: problém se Sketch and Toon renderem linií Odpovědět Citovat

    Ahoj, jsem rád že jsi se zájmem mi pomoci problém odhalit. Přikládám projekt v příloze... Jen pro info, na modelu je aplikována redukce polygonů, tu jsem samozřejmě také zkoušel převézt do polygonů ale beze změny... Je také zajímavé že při oddálení kamery se ony hrany dokreslují a opačně. Zkus se na to prosím podívat abychom případně věděli do budoucna.

    firefighter_sat.c4d.zip

     

  • Portfolio

    Příspěvků: 302

    15.9.2017 14:36 RE: RE: RE: problém se Sketch and Toon renderem linií Odpovědět Citovat

    Je nutná ta polygonová redukce? Pak to dělá ty chyby.

     

    "Tady jde o trigonometrii čtyřrozměrného prostoru, ty hovádko boží, a ne o ubohou kulečníkovou partičku v zaplivaném liverpoolském zapadáku."

    Arnold Judas Rimmer, BSc. SSc.

  • Příspěvků: 27

    15.9.2017 14:58 RE: RE: RE: RE: problém se Sketch and Toon renderem linií Odpovědět Citovat

    Jak jsem již poznamenal, ona polygonová redukce to nezapřičiňuje pouze... setkal jsem se s podobným výsledkem i s primitivy... Nevíš čímpak to může být zapříčiněno?

     

  • Příspěvků: 932

    15.9.2017 19:25 ... Odpovědět Citovat

    keby ti uz nic ine nefungovalo, pouzi manualne selekciu hran...

     

  • Příspěvků: 27

    17.9.2017 0:47 RE: ... Odpovědět Citovat

    Děkuji za tvou odpověď a podívám se i na tuto možnost, kterou jsem dohledal dříve ale shledal jsem ji užitečnou pouze pro "exclude" výběry. Tato možnost mi nijak nepomůže, protože jak jsem již i psal, ony hrany se vykreslují i v závislosti na vzdálenosti kamery a jejím úhlu k hraně objektu a pod.

    Nesetkal se někdo s takovými neduhy při renderování spíše architektury a geometrií s pomocí SaT?

    ✔️ Od pana Zocha jsem viděl tutoriál ale tam se nic podobného nejevilo, jednalo se o statickou scénu. Díky

     

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 7 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně

Přihlášení uživatele