Diskuse: Cinema4D - explosion fx a problém textury na objektu

Obsah fóra Cinema4D

Přidat příspěvek

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 3 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně
  • Příspěvků: 45

    2.2.2018 1:29 explosion fx a problém textury na objektu Odpovědět Citovat

    Dobrý den! Prosím o radu jak opravit texturu tak aby byla na objektu při užití deformátoru explosion fx na místě? Mám ji mapovanou pomocí cubic metody, objekt není předem nijak "shatterován" jedná se o extruded text a na něm explosion fx, textura je přímo na objektu který je jako child pod efektem explosion fx. Po rozbití textura jakoby obtéká a nevypadá to jako by byla uchycena na kusech... Jakákoliv rada vítána :)

     

  • Příspěvků: 63

    3.2.2018 14:10 RE: explosion fx a problém textury na objektu Odpovědět Citovat

    Klikni v správci objektov na objekt s textúrou pravým tlačítkom>Cinema 4D Vlastnosti>Přilepení textury. Tento tag prilepí textúru k objektu aj po deformácii.

     

  • Příspěvků: 45

    9.2.2018 12:28 RE: RE: explosion fx a problém textury na objektu Odpovědět Citovat

    Již jsem to nakonec pomocí funkce "stick texture" dovedl k lepšímu vzhledu ještě pomocí projekce textury, myslím že jsem volil cubic nebo něco podobného, děkuji!

     

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 3 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně

Přihlášení uživatele