Diskuse: Cinema4D - "přepálené vysvícené světlo na objektu"

Obsah fóra Cinema4D

Přidat příspěvek

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 6 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně
  • Příspěvků: 52

    3.5.2018 11:33 "přepálené vysvícené světlo na objektu" Odpovědět Citovat

    Dobrý den, rád bych se Vás zeptal o radu jak nastavit světlo nebo případně materiál tak aby se mi na něm dopadající světlo nejevilo "jednolitě, jednobarevně" ale tak aby bylo blíže světelnému zdroji přepálené do běla a pozvolna přecházelo do barvy světla. Něco jako je v obrázku níže. Zkouším už hodiny ale stále bez výsledku.

    Kliknutím obrázek zvětšíte nebo otevřete v novém okně



     

  • Příspěvků: 1

    4.5.2018 10:30 nice! Odpovědět Citovat

    !

     

  • Příspěvků: 52

    17.5.2018 10:09 RE: nice! Odpovědět Citovat

    Glalilith napsal(a): !


    ?

     

  • Příspěvků: 252

    25.5.2018 16:36 RE: RE: nice! Odpovědět Citovat

    Zdravím. V prvé řadě je potřeba se přepnout do linearniho workflow

    U klasického všesměrového světla nastavit typ na volumetrické a natavit mu barvu (pozor na saturaci! nesmí být na 100%)

    U tohohle typu efektu bývá problém právě v "color space" doporučuji si vyhledat na googlu filmic blender

    Kliknutím obrázek zvětšíte nebo otevřete v novém okně



    Asi jsem uplně nevyřešil váš problém ale snad vás to alespoň nasměruje k řešení :)

     

  • Příspěvků: 52

    31.5.2018 10:41 RE: RE: RE: nice! Odpovědět Citovat

    Myslím že jste mne nasměroval správným směrem, děkuji Vám.

     

  • Příspěvků: 1

    19.7.2018 13:03 re Odpovědět Citovat

    Súhlasím s užívateľom vyššie, tak by to malo fungovať potom, presne ako píše...

     

    Treba si užívať a aj preto pracujem v pornopriemysle!

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 6 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně

Přihlášení uživatele