Diskuse: Cinema4D - export transparentního png- problém s bílím krajem

Obsah fóra Cinema4D

Přidat příspěvek

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 4 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně
  • Příspěvků: 51

    9.8.2018 17:37 export transparentního png- problém s bílím krajem Odpovědět Citovat

    Ahoj, poraďte mi někdo jak se zbavit bílých okrajů v jinak transparentním png snímku. Když dám png na tmavé pozadí, mohu si jednoduše všimnout bílého okraje kolem objektu který je jinak na transparentním pozadí. Nevím si rady.

    PS: příklad je v odkaze níže:


    Kliknutím obrázek zvětšíte nebo otevřete v novém okně



     

  • Portfolio

    Příspěvků: 308

    10.8.2018 19:33 RE: export transparentního png- problém s bílím krajem Odpovědět Citovat

    Ahoj, s tím jsem se kdysi setkal, ale už nevím vůbec čím to bylo, teď jsem to zkoušel nějak vytvořit, ale nedaří se. Můžeš postnout kus scény, hlavně s nastavením renderingu? Jestli to u mě dopadne podobně

     

    "Tady jde o trigonometrii čtyřrozměrného prostoru, ty hovádko boží, a ne o ubohou kulečníkovou partičku v zaplivaném liverpoolském zapadáku."

    Arnold Judas Rimmer, BSc. SSc.

  • Příspěvků: 64

    12.8.2018 0:20 RE: export transparentního png- problém s bílím krajem Odpovědět Citovat

    otvor png vo Photoshope, ulož ako psd, vymeň ten psd v Cineme4D namiesto pôvodného png, v materiáloch vo vrstve color alebo Luminance (neviem v ktorom to máš) v nastaveniach vrstiev (Layerset) daj "vybrat" (select) a klikni na tú vrstvu aby bola označená. Pri renderi biely okraj už nebude

    Kliknutím obrázek zvětšíte nebo otevřete v novém okně



    Druhý spôsob ak nechceš meniť png za psd: nastav v alfa kanáli hodnotu čierneho bodu viac ako 0 -rozumne podľa veľkosti obr. napr 0,34

    Kliknutím obrázek zvětšíte nebo otevřete v novém okně



     

  • Příspěvků: 51

    27.8.2018 10:12 RE: RE: export transparentního png- problém s bílím krajem Odpovědět Citovat

    Děkuji za Vaši odpověď ale problém vyrenderované sekvence nespočívá v renderingu vrstvy s alfakanálem ale normálně 3D objekt na průhledném pozadí kolem kterého se v sekvenci snímků po vložení do kompozičního programu AE objeví zřetelně světlý okraj. Nakonec jsem si poradil tak že jsem na to v AE aplikoval Matte chocker nebo něco podobného. Ale bylo by super kdyby to vylezlo již z Cinemy fajn...


    mugislan napsal(a): otvor png vo Photoshope, ulož ako psd, vymeň ten psd v Cineme4D namiesto pôvodného png, v materiáloch vo vrstve color alebo Luminance (neviem v ktorom to máš) v nastaveniach vrstiev (Layerset) daj "vybrat" (select) a klikni na tú vrstvu aby bola označená. Pri renderi biely okraj už nebude

    Obrázek: haloalpha.jpg



    Druhý spôsob ak nechceš meniť png za psd: nastav v alfa kanáli hodnotu čierneho bodu viac ako 0 -rozumne podľa veľkosti obr. napr 0,34

    Obrázek: haloalpha2.jpg



     

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 4 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně

Přihlášení uživatele