Diskuse: Cinema4D - maskování textury odlišnou projekcí a vůbec...?

Obsah fóra Cinema4D

Přidat příspěvek

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 3 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně
  • Příspěvků: 52

    26.11.2018 13:41 maskování textury odlišnou projekcí a vůbec...? Odpovědět Citovat

    Ahoj, chtěl bych vymaskovat texturu na objektu druhou texturou s alfa maskou s odlišnou projekcí... Mám problém, vizkoušel jsem i návod viz obrázek:

    Kliknutím obrázek zvětšíte nebo otevřete v novém okně



    ale bez výsledku. Prosím některého z Vás co ví o radu.

     

  • Portfolio

    Příspěvků: 311

    27.11.2018 19:33 RE: maskování textury odlišnou projekcí a vůbec...? Odpovědět Citovat

    A v čem je problém? Však je to vymaskované?

     

    "Tady jde o trigonometrii čtyřrozměrného prostoru, ty hovádko boží, a ne o ubohou kulečníkovou partičku v zaplivaném liverpoolském zapadáku."

    Arnold Judas Rimmer, BSc. SSc.

  • Příspěvků: 65

    1.12.2018 1:32 RE: maskování textury odlišnou projekcí a vůbec...? Odpovědět Citovat

    To môžeš urobiť aj jedným materiálom pomocou vrstiev a efektom "Projection Shader". Každému shaderu potom môžeš priradiť inú projekciu, mierku, natočenie viď priložený obrázok

    Kliknutím obrázek zvětšíte nebo otevřete v novém okně


    A ak aj chceš mať 2 nezávislé materiály, tak ten tretí maskovací je zbytočný-daj tú masku do alfa kanálu druhého materiálu.


     

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 3 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně

Přihlášení uživatele