Diskuse: Cinema4D - edit meshe u narigovan0ho a animovan0ho modelu...

Obsah fóra Cinema4D

Přidat příspěvek

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 4 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně
  • Příspěvků: 56

    21.2.2019 16:36 edit meshe u narigovan0ho a animovan0ho modelu... Odpovědět Citovat

    Ahoj, mám problém a nevím jak dále...

    Mám narigovaný a naanimovaný model, najednou chci podle videa pod tímto modelem upravit tvary aby lépe vyhovoval originální předloze ale když označím polygony - ejhle model se vrátí do originální polohy, když opjet odznačím mesh, vše se vrátí na své místo dle pozic a kostry... ¨¨

    kde je zakopaný pes?

     

  • Příspěvků: 708

    22.2.2019 17:20 RE: edit meshe u narigovan0ho a animovan0ho modelu... Odpovědět Citovat

    Ahoj, to je v pořádku, model se přepne do Bind pozice.
    Zkus korekční Morph.

     

  • Příspěvků: 69

    24.2.2019 23:55 RE: edit meshe u narigovan0ho a animovan0ho modelu... Odpovědět Citovat

    musíš na chvíľu vypnúť Skin a po úprave modelu nastavit vo weight tagu - set bind pose a znova zapnúť skin. Ale ako píše Miklo-ak to chceš upravovať v určitej polohe tak korekčný deformátor

     

  • Příspěvků: 56

    6.3.2019 14:31 RE: RE: edit meshe u narigovan0ho a animovan0ho modelu... Odpovědět Citovat

    Moc Vám děkuji za radu a nasměrování, hledal jsem video tutoriály ohledně korekčního morphu nebo deformátoru ale nemám vůbec jasno. Můžete mi prosím napsat jen v krátkosti kroky? Jak a co aplikovat? Děkuji

     

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 4 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně

Přihlášení uživatele