Diskuse: Cinema4D - Cinema to nezvládá

Obsah fóra Cinema4D

Přidat příspěvek

  • <<
  • 1
  • 2
  • >>
  • Zobrazeno 14 příspěvků. | Stránka 1 z 2. | Řazeno podle data vzestupně
  • Příspěvků: 9

    26.2.2019 16:56 Cinema to nezvládá Odpovědět Citovat

    Ahoj, mám cinemu R20 a mám menší problém. Potřebuju vymodelovat socket procesoru, ale má to háček. Je potřeba udělat kolem tisíce dírek pro tisíc pinů procesoru. Zkoušel jsem to tak, že jsem vzal piny, co už mám vymodelované u procesoru a boolenovskými operacemi jsem je odečetl od normální krychle, ale cinema to nezvládne a přestane pracovat. Pak jsem to zkusil přes Adobe Illustrator, kde jsem si udělal perem křivky (čtverec jako okraj socketu a tisíc kružnic jakožto dírky), ale když jsem ai soubor zapl v cinemě a chtěl ho vytáhnout tak cinema taktéž spadla. Nemáte někdo prosím nápad, jak to udělat? Děkuji

    PS: Piny co mám u procesoru jsou udělané klonováním a žádný problém v tom, že jich je moc není.

     

  • Příspěvků: 69

    27.2.2019 1:20 RE: Cinema to nezvládá Odpovědět Citovat

    Skús to takto - bez problémov viac ako 3000 dierok

    Kliknutím obrázek zvětšíte nebo otevřete v novém okně



     

  • Příspěvků: 9

    27.2.2019 22:00 RE: RE: Cinema to nezvládá Odpovědět Citovat

    mugislan napsal(a): Skús to takto - bez problémov viac ako 3000 dierok

    Obrázek: piny.jpg





    Mám to v cinemě přesně dané jako ty a nejde to. Nemohl bys mi prosím poslat soubor? Díky

     

  • Příspěvků: 9

    27.2.2019 22:05 RE: RE: RE: Cinema to nezvládá Odpovědět Citovat

    salty16 napsal(a):
    mugislan napsal(a): Skús to takto - bez problémov viac ako 3000 dierok

    Obrázek: piny.jpg





    Mám to v cinemě přesně dané jako ty a nejde to. Nemohl bys mi prosím poslat soubor? Díky

     

  • Příspěvků: 69

    1.3.2019 14:45 RE: RE: RE: Cinema to nezvládá Odpovědět Citovat

    v prílohe

    piny.zip

     

  • Příspěvků: 9

    1.3.2019 16:00 RE: RE: RE: RE: Cinema to nezvládá Odpovědět Citovat

    mugislan napsal(a): v prílohe

    Díky moc. Ale stejně je asi problém v mém PC a ne v cinemě. Když to otevřu tak v pohodě, ale když s tím chci hýbat tak se cinema zasekne a neodpovídá. :/ Mám 16GB ram, asi je to málo :D

     

  • Příspěvků: 69

    1.3.2019 17:18 RE: RE: RE: RE: RE: Cinema to nezvládá Odpovědět Citovat

    Ja mám tiež 16GB ram a ide to (grafiku mám nvidia gtx 1070), problém bude možno v Tvojej grafickej karte-buď stiahni nové ovládače alebo vymeň grafiku
    video v prílohe je realtime-nie je zrýchlené

    pinyvideo.zip

     

  • Příspěvků: 9

    1.3.2019 17:26 RE: RE: RE: RE: RE: RE: Cinema to nezvládá Odpovědět Citovat

    mugislan napsal(a): Ja mám tiež 16GB ram a ide to (grafiku mám nvidia gtx 1070), problém bude možno v Tvojej grafickej karte-buď stiahni nové ovládače alebo vymeň grafiku
    video v prílohe je realtime-nie je zrýchlené


    Mám 1060 (6GB) a nevím no... Cinema si bere cca 600MB ram, z procesoru skoro nic a z grafiky taky fakt jen málo, tak nevím :/

     

  • Příspěvků: 945

    2.3.2019 17:24 ... Odpovědět Citovat

    ...bez ohladu na vykon pocitaca, ak chces objekt parametricky a pouzijes mnozstvo generatorov, c4d sa zpomali rapidne. Ved ak nepotrebujes socket parametricky, vytvor si objekt z polygonov, naklonuj, preved na objekt, optimalizuj a mas to. Vysledkom bude pekna mesh, single object a rychla praca vo viewporte...

     

  • Příspěvků: 9

    2.3.2019 17:45 RE: ... Odpovědět Citovat

    bezo napsal(a): ...bez ohladu na vykon pocitaca, ak chces objekt parametricky a pouzijes mnozstvo generatorov, c4d sa zpomali rapidne. Ved ak nepotrebujes socket parametricky, vytvor si objekt z polygonov, naklonuj, preved na objekt, optimalizuj a mas to. Vysledkom bude pekna mesh, single object a rychla praca vo viewporte...

    Prostě nevím jak to mám už udělat, ať to dělám jak to dělám, tak se mi to pokaždé sekne.
    Zkoušel jsem si udělat kružnici, vytáhnout, převést na poligony, klonovat, odečíst od krychle. Nic.

     

  • <<
  • 1
  • 2
  • >>
  • Zobrazeno 14 příspěvků. | Stránka 1 z 2. | Řazeno podle data vzestupně

Přihlášení uživatele